X400 alla trex parts

• Topicstarter Topicstarter ejpsx
  • Startdatum Startdatum
E

ejpsx

Guest
Ik had even een korte vraag over de parts van de T-Rex...
kan ik ongestraft deze onderdelen ook gebruiken op de X400 van ark??
Dan bedoel ik dus diverse onderdelen van aluminium..
Zoals een complete rotorkop enzo!

Hoi,

Inmiddels is er genoeg aluminium onderdelen verkrijgbaar voor de X400 van ARK zelf. Zoals ook een volledig aluminium rotorkop. De aluminium elevator met hevel kan ik zelfs aanbevelen want standaard uit de doos zit bij de meesten teveel speling.

De staart konstruktie kan zondermeer uit gewisseld worden met de Trex. Ikzelf heb de aluminium konstruktie van de Trex XL met een dubbele aansturing van de pitch slider waardoor minder speling en een strakkere sturing geeft.

Op internet is er genoeg te vinden en in buitenland bestellen is vaak nog veel goedkoper omdat het kleine onderdeeltjes betreft en meestal geen invoerrechten hoeft te betalen.

jan

Ik heb de x400 al aardig verbouwd,was dus nog op zoek naar bling bling matriaal!
Ik was dus dan ook erg benieuwd of de t-rex parts ook te gebruiken zijn op een E-max (x400)..

DSC03073.JPG

Wat ik begrepen heb zijn niet alle Trex aluminium onderdelen zomaar uit te wisselen met de X400. Met name de rotorkop zouden er verschillen zijn. Misschien als je de hele rotorkop vervangt dat het goed gaat, maar beter is om de originele alu delen te gebruiken van ARK. De staart konstruktie is zondermeer uit te wisselen.

Groeten,

Jan

Back