X6 en B4

Ik heb hier een nieuwe doos van een X6 liggen en een okkazie B4 is er iemand die deze wil bouwen voor mij ik heb er momenteel geen tijd voor ( eigenlijk ook niet veel zin ) liefst in de buurt van westmalle dan breng ik de doos even en de nodige stukken om de wagen te bouwen de overschot van de B4 mag je houden en ik wil er een beetje voor betalen zelfs ;)

Wil het graag voor je doen!

Gratis zelfs. Ben miereneuker eerste klas!, zie mijn bouwverslagen...!

Helaas woon in in nederland,maar als je de verzend ervoor over hebt, houd ik me aanbevolen!

Graag via pb voor eventuele verdere afhandelingen...

Hier ook een gegadigde die best een X6 voor je wil bouwen, alleen ook in NL dus voor de verzendkosten heen en weer doe ik het graag...

Als de schroeven metrische maten hebben wil ik het wel doen.
M'n engelse sleutels heb ik meegegeven met m'n Losi.
Als het metrische maten is het geen probleem of als je de tools kan meegeven is het ook geen probleem. Ik moet dit weekend bij jou passeren dus ik wil hem ophalen.
Brengen mag uiteraard ook.

Hey Gil, ik woon in Gent (of Mechelen) en wil u wel verder helpen. Ik heb al vele B4's en X6-en gebouwd en ken ze van binnen tot buiten.
pm maar :)

Hij is gebouwd :banana: toch even zeggen aan de bouwer en ook aan alle mensen die het wilden doen super bedankt, ;)

En als je is gaan rijden bent mag diegene die hem in mekaar gestoken heeft ook kuisen LOOOOL

dat is niet de bedoeling dat kan ik zelf wel ;), ik bouw alleen echt niet graag vanaf 0 en er zijn toch mensen die dat echt leuk vinden :D dus zo help je elkaar juist toch ;)

Back