lol, ik heb er laatst 12 (weliswaar 11x V1.0 en 1x V1.6) besteld bij Winfried

inkoopactie om het indoorvliegen in Dordrecht naar een wat hoger niveau te trekken.
Waarom niet full size? Vliegt echt beter hoor, voordat de micro apparatuur in de buurt komt van het net wat grotere moet er nog een paar jaar overheen.
Niet dat ik niet de fun van zoon micro ding zie, voor erbij, maar als je het nivo omhoog wil helpen is een fullsize imo een beter middel. (en kwa prijs scheelt het 0,0.)
In de A:
3-de plek, Ron Smetsers
7-de plek, Robin Jansen (6-de plek deels door Nando)
Dat klopt niet, Robin janssen 6e en ik 8e.
ik vloog de laatste 2 ronde met de xerces van robin. Waar ik nog nooit ook maar 1 geintegreerd figuur me had gedaan. En nog nooit gevlogen met de huidige configuratie/instellingen/afstelling.
Uitslagen-F3P
-
Ik ben momenteel de mallen aan het maken voor het spuiten. Een extra stap toegevoegd, mallen gemaakt voor het maken van de spuitmallen

Dit lijkt werkelijk tijd te sparen. En deze zullen weer gebruikt worden om lijnen te trekken met een stift om de gespoten vlakken.
Was de bedoeling vanavond met het spuiten te beginnen, maar de mallen kosten nogal wat tijd (om goed te doen), dus dat word morgen. En ik heb de weegschaal niet bij me, en ik wil toch echt wegen wat de losse delen wegen voor er iets op zit.
Vanavond zou ik wel graag de kist spuitklaar willen hebben, scharnieren af enzo.
Ik maak een hoop foto's van de bouw, straks (waarschijnlijk als hij af is) maak ik er een bouwverslag van.