N
nexxt
Guest
weet iemand waar de neutrino toevallig nog meer te koop is als bij espritmodel want deze heeft hem niet voorraadig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
in doorsnee hebben we nog niet veel last gehad van de lagers. Er vliegen bij ons meerdere leden met deze motoren zonder problemen.Bedankt Nando voor de link heb hem besteld.
Ik had ruud al gemaild maar die had de E power 22 ...... en daarvan las ik dat die lagers niet zo best waren. Dus ik ga voor de Neutrion
Bedankt Nando voor de link heb hem besteld.
Ik had ruud al gemaild maar die had de E power 22 ...... en daarvan las ik dat die lagers niet zo best waren. Dus ik ga voor de Neutrion
Nando: Heel scherp !!
Op de YGE 4A zit inderdaad geen BEC, dus alles draait op 2S (evt beperkt door een diode)
Je regelaar en servo's moeten daar wel tegen kunnen.
Groet
Winfried
Hola, er zijn (oneigenlijke) klonen op de markt. 8O
Voor dat geld tegen de kosten van (het gebruik van) een freesmachine en het materiaal, zal hij geen beste boterham eraan hebben.Als je toch zo je brood moet verdienen......
Warom zou je dat willen? Enkel gewicht... Gewoon wat 0,2mm lakdraad bij rc-tchniks halen en solderen maar.
Solderen moet je toch. (tezei je spectrum vliegt.)