Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Corne
In nederland hebben deze servo's een andere benaming JR DS318
Groet
Winfried
Zeker op een 3d/ am kist zul je het minder merken, dat de precisie/middenstelling voor de digi jr beter is dan de analoge. En het is hoe dan ook een hele vooruitgang op de hxt's.
Eigelijk niet, voor de kosten zijn ze de beste servo's die je kan hebben.alles beter dan hxt![]()
gewicht? De HXT500 is geloof ik net zo zwaar als de JRmaar op rol een JR scheelt best wel heel veel gewicht
gewicht? De HXT500 is geloof ik net zo zwaar als de JR
Ik vlieg ook met oude D47 op mijn F3P kist (op 2s direct), maar ik zou op rol hem toch graag vervangen.Het ergste aan deze sport vind ik dat iets na een week al 'oud' of 'zwaar' is. Op die manier blijf je maar nieuwe dingen kopen en bouwen. Daar schiet de tijd en het geld meestal tekort.
Hoe je ook stuurt, het eindresultaat zal anders zijn. Dat kun je niet oplossen door eerder te sturen.Als ik met mijn beide Xercessen vlieg (één met JR en één met FS31's) dan merk ik het verschil wel, maar een minuut later ben je er aan gewend en stuur je gewoon iets eerder :lol: de 4 punts rol omhoog lukt aardig met FS31 en mijn Xerces doet de halve rol omlaag best netjes in de zaal van Zbergen.
Dat ontken ik niet, maar bij een looping (waarbij je de hoogte van de zaal gebruikt) merk je helemaal niks van de snelheid van de servo's. Wel bij strakke 4-punts rollen bijvoorbeeld.Toch ziet het er met de 188 beter uit.