De breedste korde zit natuurlijk altijd middenin. De neus en staart zit daar aan vast.

De manta V3 en helix deden de spin net zo slecht als de andere kisten. En ik denk dat je een f3p kist niet op de spin moet ontwerpen. Die gaat er toch uit.
De mooiste spin vond ik die van Gernot, maar dat kan natuurlijk aan hem liggen en niet aan de osiris achtige kist. (die wel zwaar leek, wat mss toch hielp daar) En de tailslide was zijn slechtste figuur volgens mij... Mss toch een verband tussen de 2?
Hoe de Xerces de spin deed kan ik niet echt wat over zeggen, Bert en Ron zijn het figuur gewoon niet gewend, en dat kon je zien.
Niek, de Clik! was misschien de eerste. (weet het niet zeker, maar de eerste die ik er mee zag). En direct ernaa kwamen ze overal op. Dus ondertussen is het gewoon een van de vele dingen die er op f3p kist kan zitten.
Robin heeft die van hem vol vertrouwen direct volledig aangepast. Ik denk dat ik hem zonder extra dingen bouw en dan een aantal dingen probeer. Ik wil ook graag met de schuine tipjes vliegen, eens zien wat het doet.
En ik wil ook een sfs variant (hondehokje) proberen bij de tip.
En al de opgegeven motoren hierboven. Ik denk dat ik hem in eerste instantie met de '19g' 2204 TGY bouw. Ben er van overtuigt dat dat nogsteeds <100 zal zijn. En die motor ken ik goed.
Dan heb ik nog een 16 en 14 grams 24 pools hobbycity motor liggen. Beide niet direct werkend maar wel werkend te krijgen. Als ik daar zin en tijd voor heb zal ik het uitproberen.
Geld gaat in eerste instantie naar koolstof, en dan een servo. Dat vind ik belangrijker dan de motor.