Hij heeft even ge-huiskamer-hooverd!
Hij is niet 100% af, ik heb de remmen nog in het clubgebouw liggen, dus die zitten er nog niet op, en ik moet nog een accu montage ding verzinnen. Hoewel ik denk dat ik met een klittenbandje begin, om het makkelijk te kunnen verstellen.
Morgen een demo vliegen in een gymzaal (dus geen sporthal, maar wel een die wel 7,5m hoog is, volgens de site.) Dan gaat hij mee, kan ik een beetje afstellen voor/na de demo hopelijk. En tijdens de demo zal ik denk ik ook wel een vluchtje op muziek er mee doen.
Een bouwverslag komt, paar honderd foto's uitzoeken en een verhaaltje schrijven kost best wat tijd, zal wel na de wedstrijd worden.
92.4g nu (natuurlijk inc. accu), komt nog een klittenbandje bij, iets langere kabel aan de reg voor naar de accu, en remmen. Dus ergens rond de 94-95g moet lukken.
De motor is een hk2403 "18g" 2100kv verlicht tot 16,iets. Met een WES 8X4 en TGY 6A reg. En zo licht mogenlijke 2s 180mah hyperion.
3X D47. 4kan assan.
Massief koolstof overal behalve de 1,5mm aileron aansturing stangen.
Hij is zeer stijf, ook alle roeren zijn verstevigd en erg stijf.
Hoogte en rudder servo zitten bovenaan, en helemaal voor in de neus.
CG lijkt goed uit te komen (voorste gaatje om te beginnen)