Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft niets met ruig vliegen te makken[emoji1]Protectielens kan wel handig zijn ja. Ik vlieg niet enorm ruig dus bij mij kan het nog wel ff wachten. Hopelijk komt de waterpoof case binnenkort uit, is leuk voor de vakantie.
Ik zelf niets, maar is een aangepaste app waar mensen zoveel mogelijk vertaald hebben. Werkt super!Wat heb je er aan veranderd? Ik kan vanavond wel ff kijken.
Hier de eerste test.
Hier de eerste test.
Bitrate van gp3 black is ook 30mbps op 1080p60fps. Gopro 4 black heeft max 60mbps op 4k30fps.Dit ziet er echt super uit zeg Fint! Mobius en SJCam kunnen inderdaad in de prullenbak gegooid worden. De GoPro's ook eigenlijk, maar die zijn te duur om in de prullenbak gegooid te worden
Maar even serieus, de GoPro is wel scherper in focus.. en lijkt toch een beter kleuren contrast te hebben in combinatie met de image stabilisation en hogere bitrate (60mbps vs 30mbps van de Yiaomi). Plus de gebruiksvriendelijkheid, de duidelijke lcd en software etc. Op de Xiaomi is het lastig te zien of hij nou opneemt of niet wat ik zo hoor.
Maar het feit dat je zulke beelden kan krijgen voor deze prijs is natuurlijk voor GoPro wel een reden om wat aan die schandalige prijzen te doen...
En superview niet te vergetenDit ziet er echt super uit zeg Fint! Mobius en SJCam kunnen inderdaad in de prullenbak gegooid worden. De GoPro's ook eigenlijk, maar die zijn te duur om in de prullenbak gegooid te worden
Maar even serieus, de GoPro is wel scherper in focus.. en lijkt toch een beter kleuren contrast te hebben in combinatie met de image stabilisation en hogere bitrate (60mbps vs 30mbps van de Yiaomi). Plus de gebruiksvriendelijkheid, de duidelijke lcd en software etc. Op de Xiaomi is het lastig te zien of hij nou opneemt of niet wat ik zo hoor.
Maar het feit dat je zulke beelden kan krijgen voor deze prijs is natuurlijk voor GoPro wel een reden om wat aan die schandalige prijzen te doen...