Xiaomi Yi action camera

Direct nadat ik met de app deed verbinden.
Als je naar de instellingen gaat moet je ergens de cam info kunnen vinden.
Bij mij kon ik daar zien welke firmware op de cam stond en gaf hij direct aan dat er een nieuwe versie was.
Heb daar op geduwd en toen ging alles vanzelf.
Ja ik wacht wel ff. Kon een 1-2 dagen duren stond er.

update: Heb telefoon opnieuw opgestart en het werkt direct :)

Laatst bewerkt:
Ik heb een probleem. De microfoon doet het niet goed. Pas als ik 1cm er van af hard ga praten hoor ik mezelf. Ik denk dat de microfoon er schuin in zit. Zo ff kijken.

Moet je die disasembly vid eens kijken. Daar hebben ze t ook over t feit dat de mic niet heel handig gemonteerd is. Wellicht makkelijk te maken anders direct contact met de leverancier opnemen!

Ik heb de camera helemaal uit elkaar gehaald. Dat voorkantje er af halen was wel ff wat gedoe maar uiteindelijk gelukt. Het was inderdaad zo dat de microfoon er schuin in zat. Hij was er niet goed in gedrukt waardoor het rubber over de mic zat. Heb hem er weer goed in gedaan en camera dicht gemaakt. De mic werkt nu 10.000x beter :).

n5k0fk.jpg

152l36c.jpg

qs15w4.jpg

Top dat je t zelf heb kunnen fixen! Hopelijk kun je nu voor de volle 100% er gebruik van maken.

Top dat je t zelf heb kunnen fixen! Hopelijk kun je nu voor de volle 100% er gebruik van maken.
Alles ging best goed, alleen led onderaan zit nu niet goed maar dat maakt niet veel uit. Ik ga zo ff proberen mount op quad te fixen en dan te gaan vliegen. De camera doet het tot nu toe geweldig.

ik vind het ook erg goed.

beter als een 350 euro gopro.
ik vlieg ze toch kapot :D

Kan iemand wat beelden naar me toe sturen direct vanaf de camera ?
Wil de beelden wel is zien zonder youtube compressie.

Als iemand dat wil doen pm ik mijn mailadres wel even, dan kan je via wetransfer het sturen

Ik zet em hier ook nog maar even neer.

60FPS 1080P met de Xiaomi Yi

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit een beetje een witte waas overheen, zat er nog wat extra voor de lens ?

Back