Xiaomi Yi action camera

Ik zie het nu ook pas wanneer ik het beeld fullscreen zet. Dat is toch niet meer dan het schitteren van de zon tussen de bomen door? Valt me nog mee. Mijn SJ4000 gaat daar waarschijnlijk veel minder goed mee om. Sowieso met de donker stukken.

Voor het geld echt een mooi cameraatje die Xiaomi.

Ik zie het nu ook pas wanneer ik het beeld fullscreen zet. Dat is toch niet meer dan het schitteren van de zon tussen de bomen door? Valt me nog mee. Mijn SJ4000 gaat daar waarschijnlijk veel minder goed mee om. Sowieso met de donker stukken.

Voor het geld echt een mooi cameraatje die Xiaomi.
ja is gewoon zoals je het met de blote oog ook ziet zon die erdoorheen glinstert [emoji1]. Misschien wennen voor jullie, eant met mobius en sjcam wordt het dan helemaal zwart

Screenshotje van gisteren. Beetje wazig beeld omdat het een screenshot uit de video is.

Screen%20Shot%202015-04-13%20at%2022.52.44.png

Gewoon jammer dat er gewoon geen enkel ECHT gopro alternatief is...

Als je perfect beeld wilt, net zo goed als een gopro en daar echt om zit te springen moet je inderdaad een gopro aanschaffen. Om een leuk filmpje te maken van je vlieg capriolen is dit meer dan zat. Sterker nog, dan is een mobius al meer dan zat, toch?

Het valt me wel op dat de focus van de camera best dichtbij lijkt te liggen. Dingen ver weg zijn een beetje out of focus.

Lens protector zit erop. Met een dremel het gat net iets groter gemaakt zodat ie past. (Scheelt maar heel weinig)

057c2477a982af315e3ed82a01cb9abf.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is bij mij niet echt wazig maar de video lijkt niet scherp als je inzoomt. Kan dat door focus komen of ligt dat aan de lens?

Het is bij mij niet echt wazig maar de video lijkt niet scherp als je inzoomt. Kan dat door focus komen of ligt dat aan de lens?
voorwerpen dichtbij zijn scherper als het goed is.
Hero3+ had bij de eerste batch ook hetzelfde issue. Nou ja geen issue, maar was meer afgesteld voor surfers.

Back