XK Alien X250 quadcopter

• Topicstarter Topicstarter DutchRC
  • Startdatum Startdatum
D

DutchRC

Guest
Halloa :)

ik heb weer es een nieuw quadcoptertje om voor jullie te testen :) De XK Alien X250 in dit geval, en ik kocht hem bij banggood.com

Link naar de Quadcopter: XK X250

Link naar de FPV camera die ik in de video noem: 5.8Ghz camera with DVR

Bij deze mijn unboxing van de quad + een vlieg-demo :)

Dat klopt inderdaad wel ja.. Ik heb wel luidruchtiger quadjes met tandwiel-overbrenging meegemaakt :)

Howdy people :)

here is a video in which I do a demo-flight of the XK X250 with a WLtoys 2x2 transmitter..
As you will see the quad can then be flown at 100% rate at which it is substantially faster (read: more fun :P)

Okee.. m'n laatste test van de X250 dan bij deze. Ik heb de FPV camera van de WLtoys Q212G eraan gehangen, en heb em gevlogen met de zender + monitor van de zelfde Q212G..

Kan de X250 zo'n FPV setje tillen? En hoe ziet de opname er dan uit?

Ik kan er wel met een aardige wind mee vliegen.. Maar EIGELIJK heb je dan zo'n WLtoys zender nodig, want met de standaard zender wordt het vanaf 3BF moeilijk om tegen de wind in te komen..

En.. bij deze dan mijn final review / rant over de XK X250! M'n eerste 'rant' video ook.. Ik houd niet zoooo van et schieten van negatieve video's.. Maar bij deze dus ;)

Pfew. dat moet inderdaad wel mogelijk zijn ja.. Maar ik kan et niet controleren (ik heb ze niet meer)

Back