XK X500 Aircam video quadcopter

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door DutchRC, 20 jul 2016.

  1. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    ik ben al geruime tijd aan het rondkijken & experimenten met video quadcopter platformen. Ik zoek iets betaalbaars (tja.. dat is een rekbaar begrip), en modulairs..
    Daarnaast ben ik wel een fan van het XK merk, dus wilde ik deze X500 wel graag testen :)

    Een linkje naar deze quadcopter: XK X500 Aircam

    Uiteraard zal ik proberen meerdere video's met & over deze quadcopter te maken.. Om te beginnen een show & tell + test-vlucht:



    Ik moet hierbij zeggen dat mijn quad een probleem lijkt te hebben.. Na deze testvlucht zit er weinig leven meer in. Dus wellicht wordt dit ook een test van Gearbest's support...
     
  2. DutchRC

    DutchRC Guest

    Nou.. en als je zoiets in een post zet, moet je de follow-up daarvan ook plaatsen uiteraard :)

     
  3. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Heb je nog kunnen achterhalen wat het probleem was?
     
  4. DutchRC

    DutchRC Guest

    Nope.. geen idee eigelijk, maar als er ergens in de PDB in 1 van de frame-platen zit, een haarscheurtje oid zit. Kom daar maar es achter :)
     
  5. DutchRC

    DutchRC Guest

    Halloa mensen :)

    gisteren heb ik nog een test/demo filmpie geschoten over de automatische features van de X500.. Dat zijn er niet Enorm veel, maar bij deze een demo van hoe die werken bij Veel wind (4-5 BF)

     
  6. leo-rcc

    leo-rcc

    Lid geworden:
    23 mei 2007
    Berichten:
    1.932
    Locatie:
    Hoogvliet
    Form Gearbest? :hammer:
    Prima video hoor. Welke 3D gimbal zou jij er op zetten?
     
  7. DutchRC

    DutchRC Guest

  8. DutchRC

    DutchRC Guest

    Okee.. ik heb deze X500 van XK nu dus een tijdje, en voor video-werk bevalt hij, zeker gezien z'n prijs, best goed..

    Maar hij is ook wel Langzaam.. Niet echt fun om mee te vliegen..

    Of... toch? :p

     

Deel Deze Pagina