XL 1 meter Knuffel

Hallo

Laatst heb ik de tekening van de knuffel uitgeprint op a4, en aan ons pap mee gegeven . Die heeft hem uitvergroot naar 3a . De span is nu precies 1 meter . Ik ga hem over 5 min invliegen , ik houd julie hier van op de hoogte :wink:

mvg Peter van de Riet

18 amp regelaar
motor onbekent weet senne wel hoe die heet
3 keer 9 grams servos
graupner mx12 als zender
graupner r700 ont.
en een 3s 950 mah
gewicht nog onbekent :P

ik heb geen foto's kunnen makne :oops: ( camara vergeten)
voor de rest een top maiden ik hoefde niks te trimmen en vloog super rollende harier hoveren meskant hij vliegt alles
echt super een aanrader :D

Kan die ook een rollende harrier met aan het einde een vinger cut-off??? :wink:

Gefeliciteerd met de geslaagde maiden en nog veel plezier ervan. Ik zie hem wel op een indoor meeting.

Flying Davy zei:
Kan die ook een rollende harrier met aan het einde een vinger cut-off??? :wink:

Gefeliciteerd met de geslaagde maiden en nog veel plezier ervan. Ik zie hem wel op een indoor meeting.

ik moet nog even kijken of ie nog heel is op de volgende meeting en of dat ie wel geschikt is voor indoor en of dat wel mag ,
hij weegt namelijk 362 gram

wahaha ja ik denk wel dat ik dat kan maar ik denk dat ik dat liever niet doe zonde van men vinger en vliegtuig

hier een foto van het model ( schema heeft m'n moeder gemaakt toen ze zich verveelde :wink: )

motor is een vertraagde brushless met 10x4.7 prop (dacht ik) prop lijkt veel op een gws prop maar is er geen

esc is een virtuoso regelaar

hoi peter,

ook indoor moet kunnen, ms is ie iets aan de zware kant, maar als ik terug kijk naar de DM'07 daar vloog de winnaar (Buckmann) ook met een kist van 1m span

ps,... als je moeder nog tijd over heeft mag ze mijn toestellen ook wel kleuren

Hallo Han

ik vin eigenlijk dat ik wel veel ruimte nodig heb vergeleken met mijn superstar ,
Met mijn SuperStar vlieg ik achter in de tuin een rollende looping en cirkel .
Dat hoef ik met deze knuffel echt niet te proberen :wink:

Mvg Peter van de Riet

meestal leeft een ragshockie niet langer dan 1 jaar (teminste bij mij niet :lol:). Word na een tijd zo bobbelig van al die lijm:)

Back