Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt Tamiya onderdelen zijn over het algemeen minder goed verkrijgbaar dan die van X-ray. X-ray onderdelen zijn bij heel veel winkel goed en snel te verkrijgen.oke want ik zit nog te twijfelen tussen een tfr416we en xray t2 009
want onder delen voor mijn trf415 zijn nogal slecht en van xray hoor dat de onderdelen
beter leverbaar zijn en de tfr meer gevoelig is op slijtage
oke want ik zit nog te twijfelen tussen een tfr416we en xray t2 009
want onder delen voor mijn trf415 zijn nogal slecht en van xray hoor dat de onderdelen
beter leverbaar zijn en de tfr meer gevoelig is op slijtage
je heb het over dat de 009 kwalitatief beter is wat is er dan beter als de 416 behalve de spelling dan. en kunnen op allebij de auto's lipo zonder er aan tevijlen zoals mijn 415msxxIk ben overgestapt van de 416 naar de 009 en heb er nog geen seconde spijt van. Persoonlijk vind ik de 009 kwalitatief stukken beter en degelijker! Maar ja... ieder zijn persoonlijke mening. En inderdaad wat Stephan zegt; onderdelen zijn van de Tamiya beroerd te krijgen. Dit overigens volledig op het conto van de importeur.....
daar past de lipo niet en heb ook het idee dat er steeds meer mens over stappen van een trf naar iets anders?
Weer iemand waker geworden....... TRF is prima maar onderdelen zijn ruk te krijgen. Sprak vanmiddag iemand van de Tamiya winkel in Haarlem en die zei dat Japan niks meer afstuurd ivm crisis. ook in Duitsland en Frankrijk is geen schroef meer te krijgen.....ik heb hem besteld de xray t2 009
want van tamiya is levering van onderdelen gewoon ruk ben nu al 3
maanden aan het wachten op turnbuckle's ben er klaar mee met tamiya