xray m18+ vraag

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Cees van de Vendel, 4 jan 2005.

  1. hallo,

    Ik heb zojuist een xray m18 gekocht met mini servo en motor alles helemaal nieuw voor een mooi prijsje. Maar moet nog een accu bij dus ik dacht aan een GP 1100's. Ik heb deze losse cellen bij the border gezien, maar weet iemand waar je ze nog meer kan kopen? En heeft iemand misschien nog een leuk regelaartje en nog wat tips voor de xray m18? :wink:

    groet Cees van de Vendel
     
  2. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    bij RC-Pitstop hebben ze speciale pakketten laten maken met 1 cel meer, daardoor krijg je net even wat meer vermogen, maar natuurlijk hebben ze ook de gewone pakketten, www.rc-pitstop.nl

    een regelaar. tja wat is je budget? zo kun je van een GM v4 tot een LRP competition 2 gaan.

    Groet Robo
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    rcshoproal heeft ze geloof ik nu ook en kunnen ook een 6-cellen stickpack voor je maken. De 1000mAh Graupner-cellen bij hun zij zeker zeer goed betaalbaar en ook goed !

    Als regelaar moet je uitkijken naar een GM of de Merit regelaar.
     
  4. Hey Robo,

    Ik denk dat ze dus zijn met cellen? Ze staan niet op de site, heb even gezocht. Weet je misschien hoeveel zo'n pack kost uit je hoofd? Ik had een mooi regelaartje gezien bij PK& ROAL de merit regelaar 40 euro speciaal voor 1:18.

    groet Cees
     
  5. Hallo Roelof,

    Ik heb ROAL ff een mailtje gestuurd of ze de GP 1100 hebben, ze staan namelijk niet op de site.

    groet Cees
     
  6. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    prijs weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar als je een mailtje stuurt doet dat wonderen :wink:

    ik hoor meer mensen over die regelaar, maar zelf kan ik er weinig over zeggen.

    Groet Robo
     
  7. vasco

    vasco

    Lid geworden:
    21 feb 2004
    Berichten:
    491
    Locatie:
    woerden
    je kan misschien ook eens naar een GM sx3r kijken...dan heb je een achteruit op het autotje zitten wat me bij 1:18 niet helemaal onhandig lijkt als je ook nog eens een keer een wedstrijdje wil rijden...het is immers veel sneller dan een baaninzetter die vaak nieteens goed opletten..
     
  8. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    Een achteruitfunctie moet dan wel zijn toegestaan in wedstrijden!
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Prrrffff.... bij de RACO is een achteruit ook niet toegestaan maar meer dan de helft heeft het. Het is een kwestie van verstandig mee om gaan wat bij 1 de afgelopen zondag niet wilde lukken. Die had op een klein circuitje een speed-300 in hangen en was niet alleen blind maar had blijkbaar ook alleen een schakelaar op zijn gas en dus ook ook op zijn achteruit met als gevolg dat een maat van mij boos naar huis is gegaan.........
     
  10. carson

    carson Guest

    Ga eens naar www.rc-racingcars.com daar verkoopt Santosh echt alles(alleen electro)Hij verkoopt ook losse cellen maar ook wel sticks.
    (KAN1050 en GP1100)
     
  11. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    tja.. we hebben 't allemaal zien gebeuren, en op 't moment dat hij naar huis ging was er eigenlijk niets meer aan de hand dacht ik...
     
  12. hallo,

    Ik heb die man net gebeld van die xray m18, gaat niet door hij wil hem zelf houden. :( Krijg nu gratis van hem een hpi micro opgestuurd. :D 8)
    Ben benieuwd :) Ik wil natuurlijk liever een xray m18 dus als iemand hpi micro wil ruilen tegen m18 pb, mail of voeg me toe msn.

    groet Cees
     
  13. Hallo,

    Omdat ik nu die HPI MICRO krijg en ik liever een xray m18 wil. Wat zou ik doen hpi micro verkopen en dan xray m18 kopen of de hpi micro gewoon houden.

    groet Cees
     
  14. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Vasco, ik denk dat het voor je gevoel zo lijkt, je raakt van de baan, en wilt zo snel mogelijk weer terug op de baan, de seconden lijken met 10-tallen voorbij te gaan, maar in werkelijkheid is de baan in zetter zo snel als hij zijn kan, en tja, in eerste instantie had jij niet van de baan moeten raken.

    er is al aangegeven dat achteruit niet toegestaan is in wedstrijden, dus dat lijkt me duidelijk.

    Groet Robo
     
  15. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
  16. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Als je dan toch bezig bent: High Volt accu's:

    [​IMG]
    klik the pic..."Team Orion präsentiert Ihre ersten selektierten und V-Max Plus behandelten GP1100-Micro Zellen"
     
  17. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim

Deel Deze Pagina