Xray NT18T

verkoper heeft ons 16% geadviseerd, dus vandaar dat we dat nemen :)

Hoop dat de startboxen snel binnen komen :D

:P bij BOMB kan ik ook nog gaan kijken :)

maarrrrr een keer komen kijken kan altijd natuurlijk, al is almeloooooo best een eind rijden... rucphen is misschien nog wel te doen :P

Dat asfalt circuit gebeuren boeit mij totaal niet, dus veel clubs vallen voor mij al af. ;) Baanbrekers heb ik 10 jaar praktisch naast gewoond, toen der tijd hadden ze nog een leuke zandbak om in te rommelen, maar die is al weer een aantal jaartjes opgeruimd helaas. Apeldoorn is inderdaad wat ver rijden voor ons. ;)

En BOMB, die had nog geen echte baan toch? Alleen een of ander voetbal veldje dat ze van de gemeente gekregen hebben. Daarvoor wil ik ook geen lidmaatschap voor betalen eigenlijk, gratis veldjes zat. ;)

nee, hebben nu nog een baan op een prive terrein, maar ik ga niet lid worden van een club, ik rijd hier om de hoek voor de lol :)

met die kleine dingen heb je niet veel ruimte nodig, maar eens kijken voor de gezelligheid kan nooit kwaad :D

Dat "inrijden" van de diffs, is dat echt nodig trouwens?...
of is het spul dan binnen no time helemaal kapot? (als je het niet doet doet)

binnenkort ga ik beginnen met inrijden (als mijn starterbox binnen is) dus alle tips voor dit kleine mugje zijn welkom :)

Het inrijden is een tip om uiteindelijk een beter en lang levende diff aan over te houden maar nodig is het niet, er zijn er genoeg die hem in elkaar prutsen en er mee gaan blazen. In het begin wel even het diff goed in de gaten houden. de boel gaat zich nog een beetje zetten en kan er weer slip ontstaan en dat wil je niet.

ja, dat controleren en bijstellen want er kan slip ontstaan is dus blijkbaar het "inrijden" van het diff...

naja, ik ga het gewoon doen zoals het boekje me verteld dan ;)

he Pietje en Sven, ik nodig jullie uit om lekker bij mij thuis die bakjes in te rijde :), plaats zat :)
en das ne keer wat anders dan die elektrobakken eh ;) hmm lekker wa takkeherrie :D

Is deze de goede brandstof?

p1160062a.jpg

Lijkt mij vliegtuigbrandstof..... Is niet het meest geschikte spul voor de kleine Xray's...

In vliegtuigbrandstof zit bijna altijd een heel stuk meer olie dan in echte autobrandstof , dat is van nadelig effect op de prestaties en de afstelling wordt een stuk lastiger...

Door de grotere hoeveelheid olie wordt de brandstof dikker en met de hele kleine naaldjes van de NT18 motoren kom je dan opzeker in de knoei !!

Het is beter om bij een autobrandstof te blijven van b.v. Tornado en dan de normale versie en niet de Oil+ varianten...

Das dan wel een rottige streek van de winkelier...
Ik vraag autobrandstof voor 1/18 cars.
Roep ik 3X 1Liter is genoeg komt ie met 5L af, en dan werkt niet bij die autokes :s
dan kan hij toch eerlijk zegge dan dat ie dat niet heeft....
Mooie reclame dan hoor !!

16% lijkt mij een autobrandstof. Klotz olie is veel gebruikt maar de percentage staat niet aangegeven.....

De specs van het kleine motortje zegt ook tot 20% olie dus lijkt het mij wel goed.....

Ik heb Coolpower gereden met 14 procent olie en dat vonden ze toch niet echt lekker zeg maar , op gewone Tornado reden ze veel beter en waren ze een stuk beter af te stellen...

Ik heb in die zelfde winkel ook de onroad erbij meegenomen. Kon deze ook niet laten liggen. Ik moet ook alles nog inrijden.

Back