Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey, vraagje of 2.
- waarom heb je gekozen voor de de Xray T2 009 en niet de MI3 of 3.5?
- heb je alleende auto gekocht of ook nog de lipo conversion set of ga je op cellen rijden.
- ik wil ook touring kopen maar weet nog niet goed welke de T2 009 of de MI3.5.
alvast bedankt kriske.
Ps;mooi verslag trouwens.
Ja Martijn , voorlopig voor wat Ronse,de rest van races of dergelijke zal ik in Januari 2009 verder bekijken. Ik optéérde voor de 10.5 Lrp bruschles moter. En Kriske,inderdaad zoals Roger juist melde zit deze lipo conversion kit erbij in de kit(heb hem trouwens gemonteerd) zal in het slot van mijn bouwverslag straks te zien zijn. En op uw twééde vraag is bij Xray steeds nog een snelle service voor handen,ook zéér sterke wagen. En nu met dat goudkleurig effect oogt hij ook nogééns schitterend. Tévens is Xray zowat overal verkrijgbaar en indien op bestelling steeds binnen de wéék leverbaar,ook de onderdelen zoals reeds jaren de gekende service. Dit vindt ik trouwens ook zéér belangrijk,zelfs belangrijkst. Zodat we géén wéék moeten overslaan om te zitten wachten op een onderdééltje om nog te kunnen rijden.
Ieder zijn keuze natuurlijk maar tegenwoordig overal méést gebruikt Xray gevolgd door Tamiya. Tamiya misschien béter online te kopen want in de gewone rc winkel is dit wachten,wachten,wachten of zelf grote reserve aanleggen.
Straks zet ik mijn laatste bouwverslag foto's online.