Xray T3 servo instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik heb me een savox servo gekocht.
heb geprobeerd die in men T3 te steken maar die past niet heb ook dat ringetje eens veranderd maar niks passen die daar wel op?
want ik heb maar 2 ringetje juist H en K.
zat die F er nu niet bij of ben ik hem kwijt ik weet het niet.
kan iemand me helpen

alvast bedankt,
vdrjens

Voor Savox servo's heb je een F nodig, hebben namelijk dezelfde uitgaande as als de Futaba servo's.
Verder moet je hem gewoon in je auto kunnen schroeven, heb er ook 1 in mijn T3 zitten en dat ging eigenlijk probleemloos.

Voor Savox servo's heb je een F nodig, hebben namelijk dezelfde uitgaande as als de Futaba servo's.
Verder moet je hem gewoon in je auto kunnen schroeven, heb er ook 1 in mijn T3 zitten en dat ging eigenlijk probleemloos.

k dan zal ik is moeten zoeken waar die F is want ik heb alleen die K en H
moest ik die niet meer vinden kan ik die dan nog bestellen ???

bedankt

Ja die kan je gewoon bestellen, meestal is het een setje met alle stuurarmpjes. In de handleiding of de parts list kun je het onderdeel nummer terug vinden.

Ja die kan je gewoon bestellen, meestal is het een setje met alle stuurarmpjes. In de handleiding of de parts list kun je het onderdeel nummer terug vinden.

morgen eerst een goed zoeken en als ik hem niet vind dan moet ik hem wel bestellen

bedankt

hier mag een slotje op

Je kunt ook gewoon de bij de servo geleverde hevel gebruiken. (als het goed is zit de saver in de stuurmechanisme?)

Op verzoek van de topic starter gesloten... Even een voetnoot naar de TT, dit had je ook in het Xray T3 topic kunnen plaatsen, dan had het niet gesloten hoeven worden namelijk... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back