Xtreme onderdelen ESky Dauphin

• Topicstarter Topicstarter AGre300
  • Startdatum Startdatum
A

AGre300

Guest
In heb vrij snel na aanschaf de Xtreme rotorbladen geplaatst op mijn Dauphin, maar nu heeft 1 motor het begeven. Zal ik nu volstaan met het plaatsen van 2 Xtreme motoren of moet ik er dan op rekenen dat daarna de tandwielen op de assen het gaan begeven?
Wie heeft ervaring met deze Xtreme onderdelen?

Ik heb Xtreme motoren op een Lama V4 gezet. Ik moest de motorgaatjes van het chassis iets uitvijlen naar gleufjes zodat je de motoren iets kunt verstellen tov de grote tandwielen. De Xtreme tandwieltjes van de motoras zijn ietsje groter en moeten dus iets verder van de grote tanwielen geplaatst worden om soepel te lopen.

Er zijn mensen die dit oplossen door op de juiste plek een ringetje tussen de motor en het chassis te doen.

Mijn ervaringen met de Xtreme motoren zijn verder heel positief. Veel meer vermogen (over) en ze worden minder warm.

Bert

De tandwielen heb ik eens gebruikt op mijn Lama V3, in combinatie met gewone motoren, waren ook Xtreme. Hier heb ik goeie ervaringen mee, ze zijn van een erg sterk materiaal en draaien lekker soepel; ook mooi slijtvast. Tenminste, met de normale motoren.

Back