hi,
volgens mij is extra carbon niet nodig , dlg's worden uiterst licht gebouwd(lage epoxy/carbon vezel ratio) , de reparatie die je gedaan hebt lijkt me goed uitgevoerd en de vleugel zal op die plaats sterker zijn dan eender waar anders omdat er flink wat epoxy zit , de huid was niet gescheurd en helemaal intact , die gaatjes die je geprikt hebt gaan de stevigheid niet beinvloeden .
de carbon huid op 45° zorgt enkel voor de torsiestijfheid van de vleugel , deze is volledig hersteld.
de reden dat hij loskwam is dat je de buigstijfheid te zwaar op de proefgesteld hebt , belangrijk is dat het liggerlatje dat erin zit nog intact is , als dit zo is (en dat merk je heus wel als je de vleugel test na het voorval (bij een breuk is alle stevigheid op buigen eruit en zie je de breuk op de ligger goed schuiven bij het buigen van de vleugel).
Ik neem aan dat dit niet zo was en dat de reparatie meer dan voldoende is .
je kan er een band cabon overleggen maar volstrekt onnodig naar mijn idee.
kristof , bouwer van xxlite en helios...(bouwer wil niet zeggen skilled in reparen , juist niet , ik maak wat nieuws als iets stuk is ;-)

)
Mocht je (later) nog een stukje carbon nodig hebben , ik heb ook altijd wel wat liggen ...