B
Bart De Wever
Guest
didier spaart zijn nieuwsjaars centjes om deze te bestellen
rcweisskopfadler.
Didier u stopt met dlg om met deze wonderschone reiger te vliegen?
Bart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
didier spaart zijn nieuwsjaars centjes om deze te bestellen
rcweisskopfadler.
Didier u stopt met dlg om met deze wonderschone reiger te vliegen?
Bart
hi,
net een eerste rompje in de mal gestoken , overmorgen het resultaat ...
ik had als 25gr als doel genomen maar deze zal eerder rond de 30 gram uitkomen denk .
normaal bouw ik licht en kijk naar het resultaat waar eventueel meer weefsel moet maar nu heb ik onmiddelijk veel extra weefsel gebruikt daar waar ik het schatte het nodig te zijn .
-kristof-
amai 22.8 gr
zie ik hier een campingkar??? (dit is tevens mijn laatste aanwinst!)
ik stelde me de vraag waar komt de werppin te staan hihi
amai 22.8 gr
hihi zo bedoelde ik het nietMaak je geen zorgen Peter, ik heb ooit ook nog zo'n weegschaal gehad :rolling:
Yves
hihi zo bedoelde ik het niet
hihi hoe weet jij dat ik die ook besteld had
Kristof had jouw bestelling voor de Lightspeed met veel tam tam aangekondigd op RC Groups, teneinde Joe Wurtz te overtuigen om er ook een paar te bestellen.
Yves
alles krikkens :shock:
neenee yves ge draait alles om ,
joe wurtz heeft al een bestelling bij me lopen , ik had gehoopt dat dit peter kon overtuigen![]()
neenee yves ge draait alles om ,
joe wurtz heeft al een bestelling bij me lopen , ik had gehoopt dat dit peter kon overtuigen![]()
Joe kennende, weet ik zeker dat hij zijn centen alleen aan bier spendeert.
Yves
De ervaringen bij vrije vlucht modellen (zowel A-2/F1A als rubber/F1B) zijn dat toepassen van turbulentiemiddelen een positieve uitwerking op de vliegtijden heeft. Vooral bij kleinere koordes zoals Kristof ze gaat toepassen. De Re-getallen van DLG en F1A en F1B ontlopen elkaar niet erg veel. Draad op 5% op de bovenkant, gevolgd door een 5-tal zogeheten Invigorators van 1 mm breed en 0,3 dik werkt heel goed.
Volgens mij gaat het om vliegtijd...........Je levert wel 10 meter in door de turbulentiedraden.
Volgens mij gaat het om vliegtijd...........