xxx-s differentieel probeem

hallo,

ik ben een xxx-s aan het herbouwen. maar bij het achterste diff, kom ik niet verder. het voorste werkt prima. als ik de schroef van het achterste differentieel erin draai en het differentieel stel zit alles goed. maar als ik dan de diff-outdrives in tegenovergestelde richting draai, draai ik het diff vaster of los. het heeft precies hetzelfde effect als aan de schroef draaien :confused: mischien dat het aan de thrust bals ligt, maar ik zou niet weten hoe dat kan.:confused: wie weet wat dit kan zijn?

m.v.g.
arthur

deze heeft ook kogel diff's, toch?
Ik zou iig wat loctite gebruiken voor die stel schroef. Ook even kijken of de kogeltjes in het diff nog rond zijn. :) en eventueel die plaatjes waar de kogels tegenaal lopen omdraaien.

Ik zou eerst nog een goed kijken of je de diff op de juiste wijze is opgebouwd. Kijk met name of de veerplaatjes goed zitten.
En kan de schroef die het diff bij elkaar houdt goed vrij roteren in de outdrive.
Maar het kan ook dat het borgende gedeelte van je diff moertje niet goed meer is. Ik had onlangs hetzelfde probleem met een Hotbodies diff.
Pas toen ik een nieuw moer gemonteerd had was het probleem over.

Back