YAK 55SP-E

Filmpje: http://www.freestyle-rc.com/video/mini_3d.wmv

Leuk kistje. :D

Volgens mij groeien die dingen tegenwoordig aan de bomen; elke week wel wat nieuws...

Maar of de lasergesneden hout-bouwwijze zoveel voordelen heeft tegenover de doe-het-zelf-depron-bende, daar ben ik (voorzichtig) niet zo zeker van. Ik denk dat dit toch wel wat zwaarder is dan de maxi-depron-shock-vliegers. 400 tot 450 gram is geen lichtgewicht.

Hee hee, een beetje meer respect voor die depron bende, de meeste van ons leren daarmee pas echt goed vliegen! :wink:

Geen ervaring met het kistje Martijn maar de kwaliteit van het merk Extreme Flight schijnt uitermate hoog te zijn.
De 50CC Yak54, die erruuuuug aantrekkelijk is, zijn maar liefst al 240 pages geschreven op de RCUniverse!!!!!

en toch vind ik dit 100 keer meer vliegtuig dan zo'n vliegend hamburgerbakje :D

Gerard_nl zei:

Als je tegen de muren en plafonds vliegt, transformeert zo'n depron kistje zich idd tot hamburgerbakje.
Kan het kistje niets aan doen maar ligt vaker aan de vlieger, nietwaar Gerard? :wink:

Didier zei:
Gerard_nl zei:

Als je tegen de muren en plafonds vliegt, transformeert zo'n depron kistje zich idd tot hamburgerbakje.
Kan het kistje niets aan doen maar ligt vaker aan de vlieger, nietwaar Gerard? :wink:

daarom waagt die vlieger zich niet meer aan die hamburgerbakjes binnen 4 muren & plafond, en vliegt liever "echte" vliegtuigen van balsa in de openlucht :wink:

Zo moeilijk is het echt niet hoor na enige gewenning ;)

En lekker warm en windstil....

een echte bikkel vliegt gewoon buiten met een transmitter mitten :D

nee serieus, ik persoonlijk vlieg liever met mijn grote helies buiten, de mini helis vliegen "niet naar mijn zin" (netjes uitgedrukt he :)) om ermee binnen te vliegen, ik neem de kou voor lief.

niks lekkerders dan een mooie winterdag :)
erg veel vermogen uit de machines

@ Pjotrr (Peter)
Bedankt voor je reactie ,rctechnics heeft ze niet op voorraad. Opzicht geen probleem want ik kan het ook bij aero-nuts bestellen. Lijkt wel veel vermogen voor zo’n klein motor?.
Hoeveel vermogen heeft de axi 2212/34 ? en heeft deze ook de zelfde vertraging/ motor steun , dit laatste lijkt mij makkelijk inbouwen voor me.
Gr. alexander

mao,
heb je al eens iets besteld bij aero nuts ?
Zoja, ging dat goed ?
En hoe heb je betaald ?
Kwamen er nog inklaringskosten bij ?

rctechnics heeft een gelijksoortig assortiment.
ik heb er mijn 2S1p ele 1000mah lipo's gekocht en er erg tevreden over.

De BP-21 is vergelijkbaar met een Axi 2208/26 maar minder zuinig

@666????666
Dat ging goed ,wel veel minimum verzendkosten dus maar twee toestellen besteld en betaald via pay-pal .
Had geluk met de douane geen extra kosten.
Rctechnics had de bouwdozen niet die ik wilde.

@Pjotrrr
en in vergelijking met typhoon 6/3D?
Gr. Alexander

Als ik daar mn Norvel in kwijt kan kan je dr voor mij 1 meebestellen, dan hoef ik lekker die half wit niet af te bouwen!!!!!!!

laurens zei:
Als ik daar mn Norvel in kwijt kan kan je dr voor mij 1 meebestellen, dan hoef ik lekker die half wit niet af te bouwen!!!!!!!

haha jij ben echt lui!! :wink:
Ik zit er ook aan te denken om er 1 te bestellen;).
Misschien kunnen we via het forum wat reglenen als er nog meer zijn.

@doesburg:
als je bedoelt of er meer interesse is om iets bij aero-nuts te bestellen dan doe ik wel mee, heb nog 3 lipo's nodig (3s1p 800mah)

Back