Yamaha 40ex--yamaha whitbread.. whats next?

tsja t klikt mischien een beetje eeuh TE.. maar ik ben stiekum een beetje aan het kijken naar andere scheepkes... maar t liefst weer een whitbread type oid.. snel, maar wel leuk in de woonkamer.. groter hoeft niet.. schien een modelletje uit de whitbread van 2002/2003.. iemand ideeen waar ik verder kan kijken.. want als ik op Tamiya moet wachten dan kan ik net zo goed in slaap vallen...

Roelf

Maak hem zelf!

Ikdenk dat er niet veel Whitbread modellen zullen uitkomen op korte termijn, aangezien voor de volgende Whitbread de boten gewijzigd worden:

70 voet ipv 60, en diverse restricties om het zeilen voor de bemanning ook nog draaglijk te houden.

Denk dan ook dat je pas weer modellen tegenkomt, als de volgende Whitbread gezeild wordt.

Waarom wil je persee een Whitbread model hebben dan? Heeft dat een speciale reden, of gewoon omdat ;)

Wat zijn de eisen waar het schip dat je zoekt aan moeten voldoen? Moet het groter zijn dan je huidige, of juist sneller en meer voor gevorderden?

Als je echt iets speciaals wilt, zal je denk ik toch zelf een bestaande moeten namaken, of iets helemaal zelf verzinnen. Wel moeilijk, maar in ieder geval een echte uitdaging ;)

Marco

tzijn ontzettend mooie modellen.. alle andere 1 meter modellen zijn zo.. eeeuh.. gericht op alleen snelheid.. geen poppetjes geen kleur, geen hekjes op het dek etc.. en ik wil iets wat ook nog leuk staat in de huiskamer....

Zelf bouwen is waarschijnlijk een slecht idee... zo goed ben ik ook weer niet

Back