Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw. Dit is ook het eerste forum wat ik doe.
Dus het is allemaal een beetje uit vogelen.
Zal me even voorstellen, Ze noemen me Benny, heb jaren geleden modelbouw gedaan. maar heb het sinds kort weer op gepakt, doordat mijn collega het weer heb laten kribbelen.
Ben nu begonnen met een Yamaha M1 uit 2005 die werd gebruikt op Valencia door de Valetino Rossi. Ben er al een poosje mee bezig waardoor je foto's ziet dat ik al wat veder ben.
Zal even foto plaatsen van het motorblokje
De foto zijn niet al te mooi, ook hoop ik dit later beter te doen.
Ook is het motorblokje in het frame gehangen.
Heb ondertussen ook het stuur in elkaar gezet. en vind zelf erg goed gelukt.
Veder is de achter brug in elkaar gelijmd. en de naden tussen deze 2 heb ik geprobeerd weg te palmuren.
als de achterbrug klaar is volg hier ook nog een foto van.
Verder is de velg van de achterzijde klaar met band en remschijf.
En de de body achterzijde heb ik behoorlijk wat ruzie mee gehad. hier heb ik nog al wat geduld voor moeten op brengen. de kleur is parelmoer wit en door dat ik wellicht niet de juiste kleur grond laag het gebruikt is het wit donkerde uit gevallen. Daar was ik niet tevreden mee dus heb er alles weer af gehaald. en heb vervolgens de kieren tussen de 3 delen ook gevuld met plamuur waardoor het nu 1 deel lijkt te zijn. plaats een foto hier van. maar onbespoten.
Verder zijn de schokdempers en remklauw achter klaar en liggen te wachten op montage!!
tot zo ver hou ik het er even bij, hoop snel weer wat te kunnen plaatsen.
Tips en opmerkingen altijd welkom...kan altijd leren!!!
Ik ben hier nieuw. Dit is ook het eerste forum wat ik doe.
Dus het is allemaal een beetje uit vogelen.
Zal me even voorstellen, Ze noemen me Benny, heb jaren geleden modelbouw gedaan. maar heb het sinds kort weer op gepakt, doordat mijn collega het weer heb laten kribbelen.
Ben nu begonnen met een Yamaha M1 uit 2005 die werd gebruikt op Valencia door de Valetino Rossi. Ben er al een poosje mee bezig waardoor je foto's ziet dat ik al wat veder ben.
Zal even foto plaatsen van het motorblokje
De foto zijn niet al te mooi, ook hoop ik dit later beter te doen.
Ook is het motorblokje in het frame gehangen.
Heb ondertussen ook het stuur in elkaar gezet. en vind zelf erg goed gelukt.
Veder is de achter brug in elkaar gelijmd. en de naden tussen deze 2 heb ik geprobeerd weg te palmuren.
als de achterbrug klaar is volg hier ook nog een foto van.
Verder is de velg van de achterzijde klaar met band en remschijf.
En de de body achterzijde heb ik behoorlijk wat ruzie mee gehad. hier heb ik nog al wat geduld voor moeten op brengen. de kleur is parelmoer wit en door dat ik wellicht niet de juiste kleur grond laag het gebruikt is het wit donkerde uit gevallen. Daar was ik niet tevreden mee dus heb er alles weer af gehaald. en heb vervolgens de kieren tussen de 3 delen ook gevuld met plamuur waardoor het nu 1 deel lijkt te zijn. plaats een foto hier van. maar onbespoten.
Verder zijn de schokdempers en remklauw achter klaar en liggen te wachten op montage!!
tot zo ver hou ik het er even bij, hoop snel weer wat te kunnen plaatsen.
Tips en opmerkingen altijd welkom...kan altijd leren!!!
Laatst bewerkt door een moderator: