yeahracing onderdelen in nederland

• Topicstarter Topicstarter joris84
  • Startdatum Startdatum
J

joris84

Guest
is er in Nederland een winkel die yeahracing onderdelen voor de tt-01 verkoopt(het liefst per post)

Niet in nederland, mischien dat Pk racing het heeft?
Anders:
paypall, en dan kan je naar liquid rc, rcmart, etc...

Laatst bewerkt:
ik heb van rc mart een hop up set gekocht maar nu hebben zij een verkeerd onderdeel gestuurd en ze reageren niet op mail maar ik heb nog steeds dat onderdeel nodig.

ik heb van rc mart een hop up set gekocht maar nu hebben zij een verkeerd onderdeel gestuurd en ze reageren niet op mail maar ik heb nog steeds dat onderdeel nodig.

Wij importeren soms materialen van YeahRacing, drop me maar eens een mail.

Refund van paypal vragen aangezien de bestelling niet compleet was en ze niet reageren. Ik had ook een keer een mailtje gestuurd omdat een schroefje van een onderdeel brak toen ik het er in draaide (zat er nog niet eens half in) en was ook niet een schroefje dat hier 123 in de winkel te vinden is (heb gezocht, niet gevonden)

Kreeg bijna maand later een mailtje terug, had het inmiddels al weg gedonderd, kostte maar 2 dollar ofzo en had het meer voor de leukigheid besteld.

Maar een maand wachten op antwoord is een beetje veel van het goede...

Is er niet een ander merk die het onderdeel ook maakt? Misschien is dat wel in Nederland te krijgen...

Back