Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eindelijk me reely rex x is binnen vandaag 4 tankjes leeg gereden en alles afgesteld bijna alles.
Ik moet zeggen hij rijd lekker en start goed maar er is een ding en dat is namelijk (als ik vol gas geeft dan slaat die af)wat moet ik dan nog verder instellen welke schroef??
Maar dat afslaan kan van alles zijn, van te rijk tot te arm tot een versleten gloeiplug. Misschien moet je meer kenmerken geven wat de motor zoals laat zien en misschien de temperatuur bekijken (meten of de spuugtest)
Gaat vanmiddag weer ff rijden en goed warm laten worden.
IK heb m al een beetje ingereden in ieder geval en er komt een mooi rook pluimpje uit de uitlaat.Zo ver ik weet is dat goed.
Inderdaad, inlopen. Check dit topic: %5Binrijden%5D-de-wot-methode-voor-brandstofmotoren-uitgelegd. Je zal niet de eerste zijn die de compressie op de motor meteen kwijt is omdat hij niet of niet goed is ingelopen. Hopelijk is het nog niet te laat.