YGE Interne BEC icm receiver pack

Ik ga dus een receiver pack gebruiken in combinatie met mijn YGE 100LV voor de Logo 550SX maar ik vroeg me af, hoe kan ik de BEC uitschakelen of is dit niet nodig?

Ga gewoon een 2S pack gebruiken en rechtstreeks id Vbar proppen, echter vroeg ik mij af of dit geen problemen kon geven met de YGE zijn interne BEC?

Er is geen echte optie om hem uit te schakelen en hij opereert op een ander voltage. Sommige zeggen gewoon de middenste kabel uit de JR plug van de ESC halen?

Vroeg me toch af of je de 2 niet gewoon kon aan laten. Lijkt eerder dan een extra failover systeem indien receiver pack om één of andere reden toch dood zou gaan?

Regelaars met bec en ontvangeraccu's gaan niet samen...... Grote kans dat het je je regelaar kost als je het wel doet :!:

Gewoon het rode + kabeltje uit de stekker wippen en isoleren zodat je nog wel programmeerkaarten kan gebruiken ;-)

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

... Vroeg me toch af of je de 2 niet gewoon kon aan laten. Lijkt eerder dan een extra failover systeem indien receiver pack om één of andere reden toch dood zou gaan?
Twee kapiteins op 1 schip, die beiden de spanning willen bepalen. De oude heren Thévenin, Kirchhoff en Norton vinden dat geen goed idee. (Bij sommige Kontronik regelaars kan het wel.)

Zie ook
www.scriptasylum.com... system_wiring internal BEC <> external BEC <> receiver pack

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las op de site vstabi.info ergens dat je er ook een paar condensatoren aan kunt hangen en dan geen extra stroom voorziening d.m.v.een 800 Nmh.pack alhoewel YGE dit wel adviseert.

Back