YGE LV90 Regelaar hulp

Heeft iemand ervaring met het programmeren van een YGE regelaar zonder Card?

De regelaar wil niet in programm modus komen. End points staan op 100% en de Gascurve is ook normaal (0- 100%). Geen mixen o.i.d.

Bij aansluiten batterij met Full stick piept ie zoals zou moeten , als ik de stick naar beneden haal houdt ie iets later op met piepen en geeft het op en neer geluidje dat ie gearmd is!. Motor gaat daarna wel gewoon draaien. Ik krijg daarmee nooit toegang tot het complete settings menu!.

Het moet toch zonder Card ook lukken?

Bert

Hallo,

ik heb het ook geprobeerd zonder card
en ik kwam ook niet uit,
dus via dit forum van een lid een card overgenomen,
en het is heel duidelijk en makkie instellen,
enige, je hebt een PC of een Laptop nodig.

Groet
Uwe

Ik krijg het basis programm menu er niet voor. Hij blijft wel piepen maar gaat na stick down na een tijdje het signaal geven dat ie "armed" is. Ik heb de end pointa al op 140% staan !!

Kun je basis instelling ook met een Card doen dan? Volgend YGE is het beste om dat met stick te doen ! (en dat lukt dus niet).

nog een keer in het engels....

http://www.gothelirc.com/manuals/YGE-RC_Setup_English.pdf

eerst de basis setup doen....

DUS:

-zender aan op full throttle
- stroom op de esc
-wachten op de beeps
-dan naar low stick,

End points zijn nu ingesteld even als de soft start

Let nu op

direct uit de manual;

Advanced-Setup:

For the Advanced Setup the Basic Setup must have been performed at least once!
1.
Verify that the ESC is off, switch on the transmitter with the throttle stick at full power.
2.
Hold the Model, Connect the ESC => a monotonous continuous beep should be heard.
3.
♪♪♪♪♪♪♪... :
after approximately 20 tones, the advanced setup is activated as long as the basic setup has been
performed!
Acknowledgement

♪ =>
Advanced Setup

If the continuous beep is not heard, please disconnect immediately the battery from the ESC and
control everything again. Place the transmitter in a good range of the receiver if the antenna is not
extended.
Important!!!

In the advanced setup only
ONE
Menu option can be selected, therefore menu choice must take place first:
place the stick again into neutral position to select the parameter to modify

Ik denk dat het bij jou in de gehighlight stukken in bovenstaande tekst verkeerd gaat,

Gewoon nog een keer proberen en eerst goed de manual lezen, moet goed komen!!!

anders ff en progkaard bestellen bij rigidheli, binnen een dag huis indien nodig

Back