Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
O een nieuwe race hobby niet te veel uit de bocht vliegen op de Nordschleife Rolf.Dank jullie wel. Leon, waarom zou ik uit Dinxperlo weg gaan. Heb ik niet gezegd hoor..... Het is een straat verderop
Op dit moment heb ik een sim rig gebouwd en probeer de Nordschleife uit mijn hoofd te leren en er zijn plannen voor een aquarium.
En ja verhuizen is vermoeiend kan het weten net verhuisd uit Almere naar Helmond
Bèn je al verhuisd dan Rolf?Gelukkig ik maar een straat verder.....
Dank je
Wie heeft deze Scania gebouwd, ik ben ook bezig met een autoladder Magirus van de brandweer, zou graag willen weten hoe het schuifsysteem gemaakt is ?De brandweer heeft zijn eigen film gekregen. Zoveel materiaal. Alleen jammer dat ik op woensdag de microfoon van de camera was vergeten aan te zetten. Dus beetje moeten klooien met geluid, niet perfect en Fred zal het zeker horen maar goed......Volgende keer beter!
Gaaf zeg ! Heb je hier een bouwverslag van op dit forum ?Dat is mijn model. Bekijk bijlage 588389