You Tube Films Rolf's Achterhook RC Video

Discussie in 'Model truckers' gestart door trialrolf, 11 jul 2020.

  1. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Ben ik nu de eerste met een jaaroverzicht?

     
    ozy en modelbouwer vinden dit leuk.
  2. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.648
    Locatie:
    Drenthe
    Ja.
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  3. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Ach, toch nog maar een filmpje voor jullie in elkaar gezet...... kan niet zoveel mee fout gaan ;)

     
    Leon1965, modelbouwer, ozy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.835
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Die donkergroene Fastrac is léúk!
     
  5. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Ja dat is zeker een mooie. Is van een vriend van mij.
     
  6. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.835
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Is die ook met een vaste achteras, en een pendelende vooras, of heeft die een chassis met onafhankelijke ophanging? Gaat zeer soepel doorheen het terrein.
     
  7. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Blocher chassis inderdaad. Pendel voor, vast achter met een erg mooi rij beeld
     
    Tamaniac vindt dit leuk.
  8. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Hier nog een Fendt film, bouwverslag anders

     
    Leon1965, ozy, jae.boonman en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Ik heb nog eens door de archieven gestruind en wat bij elkaar geknipt. Het is zo rustig op mijn kanaal.....

     
    ozy, modelbouwer en Leon1965 vinden dit leuk.
  10. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Nog maar weer een compilatie gemaakt. Kunnen niet alleen maar bouwen!

     
    ozy en Leon1965 vinden dit leuk.
  11. FredK

    FredK

    Lid geworden:
    29 nov 2018
    Berichten:
    891
    Locatie:
    Den Haag
    Probleem is dat de Youtube kanalen allemaal veel views willen, maar dat een modelbouwer maanden nodig heeft om een nieuw model te bouwen. Ik zie bij heel veel RC kanalen alleen maar complilaties, the best off, en welke titel dan ook waarbij oude beelden aan elkaar geplakt worden. Meestal klik ik ze aan, herken de beelden en kijk ik niet verder.
     
  12. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Klopt Fred, ik maak mij er nu ook schuldig aan. Voor een aantal is het ook het geld om dat ze er al dan niet deels van leven.

    Probleem is een beetje dat wanneer je niets plaatst je in de ranglijst van Youtube daalt en je steeds minder views krijgt. Dit betekent ook veel minder inkomsten. En ik ben eerlijk ik kan die paar tientjes goed gebruiken als modelbouwbudget. Ik leef er niet van maar de meeste ditjes en datjes moet ik toch daarvan betalen.
     
    ozy en Helicor vinden dit leuk.
  13. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.648
    Locatie:
    Drenthe
    En om ook eerlijk te zijn: als je al zegt dat het een compilatie is van oude koek, dan kijk ik bij voorbaat niet meer.
    Iets nieuws, leuk, graag, van iets wat me interesseert, maar ik zit me niet te vervelen en kijk niet oneindig youtube filmpjes. Eigenlijk maar 15 minuten of zo.


    Per week.......
    Cor
     
  14. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Daarom ook voor elk wat wils en zeker geen verplichtingen. Inmiddels hebben er 336 mensen een blik geworpen en daar doen we het voor.
     
  15. Mark300

    Mark300

    Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Berichten:
    607
    Locatie:
    Nieuw-Beijerland
    De een doet graag postzegels plakken, de ander vind het leuk om filmpjes te editten.

    Ga zo door Rolf :koud:
     
    trialrolf vindt dit leuk.
  16. Trilliwilli

    Trilliwilli

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    984
    Locatie:
    Zuid Holland
    Dat is een nadeel als je het (ook) doet voor het geld. Dan moet er content komen, en gaat vaak de kwaliteit naar beneden.
    In jou geval zou je kunnen stellen dat als je meerdere compilaties nodig hebt om content te blijven plaatsen je eigenlijk ook niet genoeg materiaal hebt om telkens nieuwe video’s te plaatsen. Daar zou je met het editen van video’s als je naar een evenement bent geweest ook rekening mee kunnen houden, dat je niet twee maar drie of vier video’s uit een opnamedag kan halen. Met elke week één video kun je dan een maand voorruit.

    Ik volg Dirt Perfect en hij loopt circa anderhalve maand achter met vrijgeven van video’s. Dat doet hij express, zodat er geen druk van editen of opnemen is als het even niet uitkomt. Je kunt dan ook een vast première schema maken, je kijkers weten dan dat er bijvoorbeeld elke zaterdag een nieuwe video komt.

    Daar haal je meestal ook meer views mee, omdat je publiek weet wanneer ze wat kunnen verwachten. Ik kijk wel veel meer Youtube als Cor, maar de compilaties sla ik ook over, teveel kanalen die met telkens nieuwe content komen, dat blijft veel leuker om te kijken.

    Waarom ga je niet eens naar de MTC Osnabruck? Vanaf Hengelo iets meer als 100km, die rijden elke even week op zondag, een paar uur filmen levert je zo drie, vier video’s op. Je schrijft trouwens de hobby bekostigen, maar de camera, software en reiskosten zijn al fors, je mag blij zijn dat je op nul uitkomt aan het eind lijkt mij, zeker als je wat vaker de auto in moet om meer videomateriaal te verkrijgen.

    Gaan ze bij de Nijverheid nog weer rijden? Staat voor 2023 nog helemaal geen evenementen op de website.
    Dat is jou thuiswedstrijd.
     
    Helicor vindt dit leuk.
  17. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Allereerst ik kom niet uit Hengelo. Osnabrück of Melle eigenlijk is voor mij 170km enkele reis.

    Al eerder uitgelegd maar ik film alleen waar ik zelf rijd. Ik film niet om het filmen en ik film niet voor het geld op zich. Ik hoef de auto niet in om te filmen. Als ik alleen voor filmen de deur uit ga zoals Henk Sip bijvoorbeeld dan is quite spelen al moeilijk inderdaad.

    De films zijn een bijkomstigheid voor mij en leveren een paar tientjes op. Meer niet eigenlijk.
    Dat is mooi meegenomen en daarvan kan ik kleinere dingen bekostigen. Ik hoef geen winst te maken.

    Ik zet er altijd bij wanneer het ouder materiaal is en er kijken ook dan nog honderden zo niet duizenden mensen naar. Prima voor mij.

    Ik ga niet over de website van Hengelo. Is bekend dat die niet actueel is. Op Facebook en RC truckagenda staan de meest actuele data. Komen er binnenkort meer bij. Wat heet thuiswedstrijd....
     
    ozy, Mark300 en Trilliwilli vinden dit leuk.
  18. Trilliwilli

    Trilliwilli

    Lid geworden:
    11 jan 2009
    Berichten:
    984
    Locatie:
    Zuid Holland
    Helemaal prima Rolf, tis per slot van rekening jou kanaal. Ik heb zelf nul video’s:rofl:.

    De vraag over de rijdagen van De Nijverheid was uit interesse omdat ik daar zelf ook nog een keer langs wil gaan, ik ben er niet vanuit gegaan dat jij de beheerder van de website bent, had gehoopt dat je het als lid zou weten, maar niet dus. Had op de RC Truckagenda nog niks gevonden.
     
  19. FredK

    FredK

    Lid geworden:
    29 nov 2018
    Berichten:
    891
    Locatie:
    Den Haag
    Rolf, straks in Dortmund kun je weer veel video minuten maken, als je maar wel de microfoon aanzet. Zal zorgen voor een paar brandweer primeurs, en zoals je kunt zien bij het voorbeeld hierboven heeft hij met een compilatie in 11dgn 25.000 views. Schijnbaar werken die rode auto's als een magneet.
     
    trialrolf en Trilliwilli vinden dit leuk.
  20. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.378
    Locatie:
    Achterhoek
    Dan heb je niet goed gekeken. Kijk nog eens bij 23 april....

    Open Truck Dag/ DAF dag
    Wanneerzo, 23 april, 10:00 – 16:00
    WaarGroenhofstraat 36a, 7553 EW Hengelo, Nederland (kaart)
    Beschrijving23 april 2023 is er een rijdag bij Modelbouw Vereniging de Nijverheid . Het thema is deze dag DAF Trucks. Het zou mooi zijn als we veel daf modellen deze dag zouden zien. Ook andere merken zijn natuurlijk welkom.
    Aanmelden voor deelname aan deze dag bij : postmaster@mbvdn.nl

    inschrijving € 10,00 incl consumptie en deelname loterij.
    Bezoekers gratis toegang

    aanmelden voor deelname en meer info
    postmaster@mbvdn.nl

    Helaas gelijk met weekend Dortmund maar ja.....

    Het is helaas zo dat het zichtbare deel op de agenda wat klein is maar als het op weekoverzicht zet zie je al meer.
    Dit is voor MBVDN nu nog de eerste vaststaande datum

    @fred
    Mijn Brandweerspecial van Dortmund 2021 staat ook al op 14K ook met geïmproviseerd geluid.;)
    Ik ga in Dortmund zeker weer veel filmen. Gaan we ter plekke ook coördineren.
     

Deel Deze Pagina