zagi covering tape

• Topicstarter Topicstarter deftone
  • Startdatum Startdatum
D

deftone

Guest
Hallo,

Ben momenteel bezig een zagi te bouwen. Maar ben er achter gekomen dat mijn witte covering tape doorschijnt. Dus zo zie je alle versteviginen zitten. En bij overlappingen van mijn andere kleur rood wordt dit roos-achtig.

Iemand een oplossing hiervoor? Of beter tape misschien :lol: ? Alhoewel dit wel de originele zagi.com tape is.

Ik wacht op ervaringen :worship:

Welke verstevigingen heb je gebruikt en welk soort piepschuim? Ik gebruik gewoon Gamma piep zonder enige vorm van versterking. De vleugel wordt alleen op een bepaalde manier ingetaped met een soort ducktape (de goedkoopste die bij de bouwmarkt te krijgen is). Dat is meer dan sterk genoeg bij normaal vliegen en licht combat vliegen.

De manier van intapen vind je ook hier op het forum in de draad clubproject. Nog effe voor je gezocht, en hier staat alles al http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2...&postorder=asc&highlight=clubproject&&start=0

Het is een gewone zagi xs. Materiaal is dus epp en de verstevigingen zijn carbonne staafjes. Het probleem is gewoon dat ik hem mooi wil tapen maar dat mijn witte tape heel hard doorschijnt... ook mijn rode trouwens.

Zal wel zijn omdat die tape zo dun is.

Wel spijtig natuurlijk. :roll:

Back