Zaterdag 8 april Aviodrome lijnbesturing

Beetje last minute, maar aanstaande zaterdag 8 april wordt er lijnbestuurd gevlogen op het Aviodrome in Lelystad.
Deze dagen zijn altijd erg gezellig en informatief.
Ze staan het meest in het teken van 1.5 Mini Team Race, maar ook gratis lesvluchten gaan hier gegeven worden.

Voor iedereen die wat te vragen heeft, eens een eerste lesvluchtje wil doen, of gewoon zin heeft in een bakkie koffie met slap geouwehoer is dit een perfecte dag om eens langs te komen.

Deze demo's en lesvluchten worden verzorgt door team Fly By Wire.

Jammer Owen, had het graag eerder geweten ,dan had ik mijn werk anders geplant, maar hoe laat begint het?

:| :|
groet herbert

Het begint om 10 uur.
Gewoon via de ingang het Aviodrome binnen lopen, en dan vliegen we op het platform buiten.

Jammer.. :( Ben morgen spullen aan het testen voor het WK-model...
En ik heb geen auto beschikbaar. :(

Bruno van Hoek zei:

Almere-Lelystad valt toch wel te liften?? Gewoon je korte rokje aan en bij de oprit van de snelweg je duim omhoog steken :P
Als er een busje langs komt kan je vliegtuig ook nog mee.

Owen zei:
Bruno van Hoek zei:

Almere-Lelystad valt toch wel te liften??

Gewoon je korte rokje aan en bij de oprit van de snelweg je duim omhoog steken :P
Damn, net vorig jaar al dat spul weggedaan. Sinds ik door m'n knieblessure niet meer kan trainen, zijn de benen te dun geworden om me daar nog mee te vertonen..... :rolling:
Owen zei:
Als er een busje langs komt kan je vliegtuig ook nog mee.
Zo van: 'Krak!' ? :schrik:

Zoals gezegd, ik besteed de dag toch heel nuttig aan het testen van materiaal voor de nieuwe aandrijving.

hahaha
Nou ja, scheelt dat je je benen dan ook niet hoeft te scheren vandaag :P

Jammer dat je er niet kan zijn, maar als ik nu zo naar buiten kijk naar het weer, kon het wel eens een kort en nat dagje worden.

Na een nat begin, is het toch nog een gezellig vliegdagje geworden.
Tussen de middag begon de zon te schijnen, en daarna hebben we toch nog zo'n 50 kinderen van de scouting hun eerste vliegles kunnen geven.

Toch opvallend dat precies bij die 17 jarige blonde meid de instructeur het model crashde. Hij was even afgeleid... jaja Sander ;)

Owen zei:
Na een nat begin, is het toch nog een gezellig vliegdagje geworden.
Tussen de middag begon de zon te schijnen, en daarna hebben we toch nog zo'n 50 kinderen van de scouting hun eerste vliegles kunnen geven.

Toch opvallend dat precies bij die 17 jarige blonde meid de instructeur het model crashde. Hij was even afgeleid... jaja Sander ;)

Het was weer een leuke dag veel kinderen gezien die hebben geproeft aan het lb vliegen. :D

Toch opvallend dat precies bij die 17 jarige blonde meid de instructeur het model crashde. Hij was even afgeleid... jaja Sander ;)[/quote]

was daar iemand nog zo slim om daar een plaatje van te schieten? :P :P

Herbert zei:

was daar iemand nog zo slim om daar een plaatje van te schieten? :P :P[/quote]
Helaas was de fotograaf van ons thuis :evil:

Back