Zeer gemakkelijk te hoveren

• Topicstarter Topicstarter Aiki
  • Startdatum Startdatum

Makkelijk hoveren

• Twister 3D

Votes: 0 0,0%
  • Zoom 425 EP

• Zoom 450 EP

• Hummingbird Elite 3D / CP

• Andere...

• Total voters
    132
A

Aiki

Guest
Welke van deze Micro heli's zijn het makkelijkst te hoveren.
Bezit je zo'n heli, dan hoor ik graag jou bevindingen er van.

Een linkje naar de fabrikant is ook altijd handig om dealers te vinden en nieuwigheden.

ik vind de walkera dragonfly 36 het best hoveren, hij is heel stabiel en niet zo gevoelig als een t-rex.
hij kan niet goed 3D en is standaart niet zo heel sterk kwa motorvermogen (de 180L motor) maar hoverent erg goed en kan ook erg lekker rondvliegen.

Hoe objectief beeld zal je krijgen met deze poll? Ik denk dat de meeste kiezen voor hun eigen heli. Het mooiste is natuurlijk als er mensen reageren die met (bijna) alle te kiezen heli's ervaring hebben.

Maarten2 zei:
Hoe objectief beeld zal je krijgen met deze poll? Ik denk dat de meeste kiezen voor hun eigen heli. Het mooiste is natuurlijk als er mensen reageren die met (bijna) alle te kiezen heli's ervaring hebben.
Aan de hand van deze mensen en hun eigen Heli kan je toch een mooie beeld krijgen.
En negen van de tien zullen wel meerdere modellen hebben. :wink:
Maar dan zal er wel meer reactie op moeten komen. :lol: want hier is het nu te vroeg voor om een duidelijk beeld te scheppen.

ik heb nooit echt gesnapt waarom je meerdere elektrische modellen zou kopen van dezelfde grootte. als je je eerste 3D helicopter koopt dan zorg je toch meteen dat je de volgens jou beste neemt.

djorkaef zei:
ik heb nooit echt gesnapt waarom je meerdere elektrische modellen zou kopen van dezelfde grootte. als je je eerste 3D helicopter koopt dan zorg je toch meteen dat je de volgens jou beste neemt.
Maar welke is nou de "beste".....daar wil Aiki middels deze poll achterkomen denk ik :lol:

Maarten2 zei:
djorkaef zei:
Maar welke is nou de "beste".....daar wil Aiki middels deze poll achterkomen denk ik :lol:
Het gaat er niet om de beste 3D te vliegen, het gaat er om welke het stabielst is voor te hooveren.
Met andere woorden een beginner moet hier mee kunnen hooveren en doorgroeien. :wink:

Als iemand van een FP komt en wil verdere stappen maken met een CP (Micro) met welke zou hij dan het snelst weg zijn...
Ik hoop dat dit al iets duidelijker is. :oops:

ik vind dat mijn tt mini titan e325 beter hoovert dan men voorgaande gws dragonfly fp. meer kan ik niet zeggen... maar ik verwacht precies dat elke cp beter hoovert dan een fp.

Dat zijn dan alle heli's in de handen van de absolute beginner met uitzondering van de coaxiale heli's (mogen eigenlijk geen heli's heten)

Ik heb een Kyosho Caliber m24, en daar heb ik het hoveren mee geleerd, maar toen ik laatst even mocht sturen met een wat echtere heli bleek wel dat ik toch een hoop "directheid"te kort kom.
OOk omdat de rotorkop veel, maar dan ook veel te veel speling heeft. Daardoor verdraaid de tuimelschijf, zodra een servo tracht wat te sturen.
Wel heel verrassend..haha

Maar qua stabiliteit is het een redelijk ding, hoewel een Picollo veel stabieler en rustiger is..voor een FP dan.

Al met al, de Caliber is GEEN aanrader...neem liever iets "echters"

Gr
Guido

Back