sinds kort heb ik een 40 mhz fm zender aangeschaft van conrad, omdat ik teveel storing ondervind op de 27 mhz AM frequentie. ik heb niet direct de meest dure set aangeschaft, dit om te proberen of het überhaupt verschil maakt met 27 MHZ. nu is het zo, dat de meegeleverde ontvanger een lengte heeft van ongeveer een meter, veel te lang voor mijn electro auto. je mag je antennne officieel niet opwikkelen, inkorten o.i.d. in de handleiding staat dat je niet mag inkorten (uiteraard om de fabrikant vrij te pleiten van eventuele problemen door het beunen van de gebruiker zelf).
nu zou ik graag van jullie horen wat voor mogelijke oplossingen jullie kunnen bedenken om dit ongemak op te lossen.
specificaties:
3 KANAAL FM NOVA PLUS 40 MHZ
Bestnr.: 227723 - 89
Technische specificaties:
Frequentie 40 MHz
3 kanalen
Instelkoppel servo 28 Ncm
Pulsmodulatie PPM
Voedingsspanning 9,6 - 12 V=
HF-modulatie FM.
ik weet dat iedereen nu spektrum wil gaan aanraden, maar ik kan geen goede en vooral betaalbare stuurknuppelzender vinden met spektrum. ook gelden de bovengenoemde redenen. graag voor dit setje zou ik bruikbare tips willen ontvangen zonder dat iedereen zegt dat ik spektrum moet nemen :wink:
bij voorbaat dank voor de reacties!
nu zou ik graag van jullie horen wat voor mogelijke oplossingen jullie kunnen bedenken om dit ongemak op te lossen.
specificaties:
3 KANAAL FM NOVA PLUS 40 MHZ
Bestnr.: 227723 - 89
Technische specificaties:
Frequentie 40 MHz
3 kanalen
Instelkoppel servo 28 Ncm
Pulsmodulatie PPM
Voedingsspanning 9,6 - 12 V=
HF-modulatie FM.
ik weet dat iedereen nu spektrum wil gaan aanraden, maar ik kan geen goede en vooral betaalbare stuurknuppelzender vinden met spektrum. ook gelden de bovengenoemde redenen. graag voor dit setje zou ik bruikbare tips willen ontvangen zonder dat iedereen zegt dat ik spektrum moet nemen :wink:
bij voorbaat dank voor de reacties!