zeer leuk t-rex kapje

t_dsc00689_164.jpg

dit is wel een top ontwerp.

Helirulez zei:
leuk dat je er even bijzet waar je zo iets kunt kopen!

Ik denk dat de eigenaar van dit kapje, hem zelf gespoten heeft, of heeft laten spuiten :wink:

Grtn Riechert

Ben nu al even aan het wachten maar het is er
nog altijd niet te koop :( Zou je nog een paar foto's van de
voorkant en de andere zijkant willen opsturen :?:

Ben echt zot van die kap

Greetzz

Hij gaat ook nog eens als de brandweer!

Maar dat zou ik met mijn setup toch ook wel moeten halen?
3S, Medusa 3400, CC35, TP 2100mAh, 11t
Komt niet eens in de buurt

Don't get it :cry:

Nette heli trouwens!
Erg stoer met die tekst op de staart en die vlammen!
Kleine details doen het hem!

Groet,
Tjerk

Zijn vrouw heeft de canopy geairbrushed,ik vrees dat CNC-deluxe ze nog niet snel zal verkopen:(
Zal hem zelf maar proberen te maken.

3S, Medusa 3400, CC35, TP 2100mAh, 11t

Je kan eens een 12 of 13 tands pinion proberen, dan heb je meer toeren, trekt je motor meer amperes maar heb je ook overduidelijk meer vermogen waarschijnlijk.

Met de 430l is dit wel het geval, een dramatisch verschil tussen 11 en 13 tands.

Nu weer ON TOPIC!

Cheers,

Richard

ik vlieg met een 12 tand en draai ruim 3000rpm en de heli is dan erg snel
.
met nieuwe rubbers in de kop word de heli ook een stuk sneller op de kop.

http://www.helidirect.com/index.php?cPath=75_76
Zitten wel mooie bij :D.

ACT-016.jpg

DeadThunder-FL-L.jpg

Ey, maar nog ff over toerentallen en tandwielen.
Ik heb een motor van 3533KV met een 10 tands tandwieltje. Draait nu volgas 2700 toeren met carbon bladen (die ik overigens tegen me vingers heb gekregen, AUW).
Op Trextuning.com stond ergens dat een T-Rex normaal iets van 2200 toeren draaid, ergens anders stond daar weer 2500. Hier lees ik 3000? wat is nou handig? Ben nu beetje bezig met flippen en het vliegt op zich heerlijk zo.

Vanaf 2000 toeren kun je de Rex al vliegen. Je kunt dan wel problemen krijgen met je gyro stabiliteit en het zgn. "bobbing" dwz de heli gaat jaknikken.

Ik zelf vlieg ook op 2750 toeren. Ik ben geen 3D piloot maar als ik er meer toeren ingooi vind ik het erg powerful worden en de vliegtijd gaat met 30% omlaag. Ik haal nu met snel sportvliegen (8, stallturns, pirouettes en snel vooruit in alle richtingen) makkelijk 10 minuten met mijn huidige setup.

Een enorme verbetering zijn de Readyheli rode dampeners die ik in de kop heb gebracht. Samen met de Helitec carbon bladen geeft dit echt een messcherpe tracking en een hele stabiele rotorcirkel.

Ik kan me voortstellen dat echte 3D piloten rond de 3000 toeren willen, maar daar ben ik nog niet aan toe.

Mhh, blijf maar op de 2700 zitten dan :), vliegt wel lekker idd. Ik vlieg ook ongeveer zo, stallturns en hard heen en weer. af en toe een loop/flip. Wil wel door voor rollen en inverted blijven hangen :D.

Maar ik heb de heli van marcel, die had er al sterkere dempers ingezet dacht ik.
10 min haal ik nu idd ook wel ja.

Is die shop een beetje goed?

Back