Zeflbouw Offroad auto Hulp gevraagt voor besturing.

• Topicstarter Topicstarter JoepSelles
  • Startdatum Startdatum
J

JoepSelles

Guest
Beste leden van dit forum,
Ik ben al een tijd bezig met een zelfbouw rc auto. Het is denk ik een 1/4 scale met een 50cc minibike motor. Heb frame en besturing gas en rem af maar heb problemen met een stuurservo. Standaard model bouw servo's Kunnen het niet aan, Het liefst gebruik ik een ruitenwissermotor of een accuboor ben alleen niet heel handig met het aansluiten hebben jullie tips? alles is welkom.

Ben trouwens nieuw op dit forum als ik iets verkeerd doe zeg het dan ga niet meteen haten.;)

Alfast bedankt,
Joep

Sterkere servo's kopen.. ze zijn er tegenwoordig al van 40kg stelkracht, gebruik je er 2, en dan zit je ruimschoots voldoende.

Bedankt voor reactie, Kunnen deze rechtstreeks op mijn ontvanger aangesloten worden? Ik heb als setup. Ontvanger en zender Zaten gewoon bij een rc auto met een batterij houder met 4 AA baterijen en heb als gas en rem een 15kg servo. Als ik een 15kg servo als stuur servo aansluit gaat hij heen en weer bewegen als ik stuur bijvoorbeeld ik stuur naar rechts en dan gaat hij helemaal naar rechts maar geeft dan kleine tikjes heen en weer weet u wat dit is?
MVg

je moet zoals ik het hoor een aparte 6 volt accu op de servo zetten.
en ook een 6volt accu op je ontvanger, dus 2 accu's.
er zijn mensen die precies weten hoe je dit moet doen.
moet je maar even vragen in de Model elektronica - Modelbouwforum.nl topic.
want je krijgt storing omdat de servo's nu te veel stroom wegnemen en een te lage spaning krijgt voor je onvanger. (4xaa is ook met 20 min leeg)
en er zijn idd hele sterke servo's te krijgen voor je stuur.

gr Sander.

Back