Zeilen op 18 januari op Madestein in Den Haag

• Topicstarter Topicstarter Henk Modderman
  • Startdatum Startdatum
H

Henk Modderman

Guest
Op zondag 18 januari 2004 gaan we eens een keertje zeilen op het water van de HMBC op Madestein in Den Haag, start ca. 11:00 uur.

Het is de bedoeling om in een ontspannen sfeer een aantal (oefen)zeilwedstrijden te varen en je de gelegenheid te bieden om je boot te trimmen en ervaringen met andere zeilers uit te wisselen etc.

Alle zeilschepen zijn welkom, deze dag is dus niet uitsluitend voor Micro Magics, iedereen is welkom :!:

Voor de juiste route naar deze vaarplek kijk je het beste bij de vaarlocaties op onze website.

Het zou fijn zijn als je even liet weten of je komt, dat kan nu heel gemakkelijk on-line op onze site, gewoon even je naam op de lijst zetten dus :!:

Je kan je ook meteen hier AANMELDEN voor deze dag, en dit zijn de DEELNEMERS :idea:

Done.....

Zoals in de comment regel gezegd : Als het weer een beetje meewerkt. Het wordt wel weer eens tijd dat mun Ocypete water ziet ;)

Marco.

Ha ieder,

Ik wil graag, maar ik heb ´t die dag al druk genoeg.
Volgende keer dus maar weer. Veel plezier alvast wanneer ´t doorgaat.

Frank
´Nou moe juffrouw J.´

De boeien gaan er om 11.00Hr. in ,dus laat maar zien die Juffrouw J.van jou....komt ze ook op van die mooie hoge hakjes????
Vergeet vooral de lippenstift niet.

Opvoertip: Gooi er maar een extra setje NiMh-in
met 12 Volt lopen ze nog harder!

Lobke NED 17

Model Zeil Groep Noord
www.mzgn.nl
De RC-groep voor alles wat zeilt :lol: :lol: :lol:

Hmmm... Hetweer ziet er goed uit.. Neetje weing wind, maar dat kan nog bijtreekken ;)

Kortom.... Ik ga even wat spullen in de auto zetten, en ga dan maar eens onderweg naar Den Haag.. Hoop er rond 12 en te zijn....

EINDELIJK weer eens zeilen in het zonnetje ;)

Marco.

Hmmm.. Kan wel zien aan mijn vorige bericht dat ik nog niet helemaal wakker was ;)

Inmiddels wel, ofwel door het heerlijke zonnetje, ofwel door het heerlijke zeilen.

Wel vroegtijdig moeten stoppen, door een kapote zeil winch, maar toch lekker gevaren. Eindelijk eens met wat Micro Monsters gevaren, en ik kan je zeggen.... Beviel goed;)

Tot de volgende keer dus maar weer ;)

Marco.

We waren vandaag inderdaad met wel 11 of 12 Micro Monsters op het water,ook die hadden er vandaag reuze zin in,want als de zon schijnt,dan gaan ze nog harder....
Zelf ben ik er een aantal malen uitgevaren door de NED 111,een 100% standaard Micro,zelfs met nav.verlichting.....Tja daar sta je dan met je carbonmast en micro-servo,s....Hou er maar mee op jongens,dat opvoeren heeft toch geen zin,je krijgt ze toch niet sneller.........en die ander kon volgens mij ook nog beter zeilen......Boehoehoe.

Lobke NED 17

Ik heb mij vandaag kostelijk vermaakt en ik hoop op nog veel van zulke dagen.

Foto's en verslag op onze site en ook weer foto's bij de HMBC :lol:

ja ik heb mij ook goed vermaakt! wel wat problemen met mijn cellen, maar dat is logisch na zolang niet varen. k kijk uit naar de volgende meeting!

gr. LaurenZ/MM117

He Laurenz welkom terug, ik hoop er de volgende keer ook weer bij te kunnen zijn.
Erik mm 37

Back