zelf een boot willen bouwen geen ervaring graag hulp

• Topicstarter Topicstarter dylanbe
  • Startdatum Startdatum
D

dylanbe

Guest
hallo

Ik ben van plan om een eigen speedboot te gaan bouwen.
Ik heb zelf geen ervaring dus ook geen spullen maar op internet is genoeg te vinden.
Ik zou graag willen dat hij tussen de 60-70 zou kunnen graag harder natuurlijk. budget is geen probleem.

mvg, dylan

Ik heb ook geen ervaring met speedboten, maar zoek eens op YouTube. Veel filmpjes bevatten een intro met daarin aangegeven welke setup wordt gebruikt, welk model het is etc. Ik heb filmpjes gezien van boten die (volgens de maker van de film) meer dan 140 km/h gaan (vraag me af of dit echt kan, maar ze gaan i.i.g. wel onwijs hard).

Ik heb ook geen ervaring met speedboten, maar zoek eens op YouTube. Veel filmpjes bevatten een intro met daarin aangegeven welke setup wordt gebruikt, welk model het is etc. Ik heb filmpjes gezien van boten die (volgens de maker van de film) meer dan 140 km/h gaan (vraag me af of dit echt kan, maar ze gaan i.i.g. wel onwijs hard).

De snelheden van 140km/h worden zeker wel gehaald alleen de vraag is wat gaat zoiets kosten voordat je zover bent het is nml niet goedkoop , reken maar op bedragen met 3 nulletjes .

@Dylan ,

Wil je houtbouw of lege romp kopen en opbouwen ?

Michiel.

nou ik zelf nou ook bezig met een speedboot van balsa.
de crecker box en daar komt ook een 2,5cc in.
meschien vind je dat wel iets. maar ik hem alleen niet af dus kan je niet zeggen hoe hard die gaat en of die mooi vaart.

De snelheden van 140km/h worden zeker wel gehaald alleen de vraag is wat gaat zoiets kosten voordat je zover bent het is nml niet goedkoop , reken maar op bedragen met 3 nulletjes .

@Dylan ,

Wil je houtbouw of lege romp kopen en opbouwen ?

Michiel.

ik denk een lege romp kopen want ik heb gezien dat het best veel werk is en er veel mis kan gaan.

dylan

speedboot

Kijk is op http://www.xtremercboats.com daar staat een hoop op en er zijn ook complete