Zelfbouw brandstof auto

Discussie in 'Bouwtips rijdende modellen' gestart door Guest, 27 jan 2004.

  1. Guest

    Guest Guest

    Ik ging even naar dordrecht om brandstof te kopen en weet je wat ik tegen kwam het 2 weekse blad Nitro racers.
    Het is een blad waar je zelf je auto moet bouwen, je krijgt bij ieder nieuw nummer andere onderdelen en je moet de brandstof auto zelf maken.
    Het eerst nummer koste 4.95 en de 2e zal wel 8.95 gaan kosten.
    Dus als je zelf een brandstof auto wil bouwen kan je het blad kopen
    het merk van de auto is trouwens kyosho ik heb het blad in een computer winkel gekocht maar ik denk dat je het ook wel bij bruna kan kopen ofzo of bij een andere winkel waar ze tijdschriften verkopen :D
     
  2. marvin

    marvin Guest

    dat zullen dan wel allemaal heeele klijne onderdelen zijn, en een stuk of 200 nummers voordat je je auto compleet heb :!: :?:
     
  3. -Raymond-

    -Raymond- Guest

    Ja op den duur betaal je het dubbele van een normale auto in de winkel denk ik!
     
  4. Guest

    Guest Guest

    Nee bij het eerste deel krijg je bijv een band plus velg en een draag arm en voor vering.
     
  5. -Raymond-

    -Raymond- Guest

    Oh zo ik dacht dat je steeds maar één onderdeel kreeg
     
  6. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Je krijgt steeds een setje onderdelen, en het bestaat uit ongeveer 75 delen. Uiteindelijk ben je idd duurder uit dan wanneer je'm in de winkel koopt... Het is het Kyosho Alpha 3 chassis. (weet dit omdat de modelbouwzaak waar ik werk dat ook verkoopt... :? )

    Greetzz, Robbert
     
  7. smartone

    smartone Guest

    Ik heb deze serie ook gezien,maar het is toch een pureten van Kyosho.
    Ga hem waarschijnlijk ook doen.

    Rene
     
  8. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Ja, dat is nog een naam voor die auto idd.. Dat model heeft allerlei benamingen. We hebben het hier iig over dezelfde :wink:
    Het zou alleen nog kunnen zijn dat het hier iet de Alpha 3, maar de 2 betreft. Die staat namelijk afgebeeld... Maar dat chassis wordt eigenlijk niet meer gemaakt. Dus afwachten :)
    Greetzz, Robbert
     
  9. defecto

    defecto Guest

    Net als bij RealRobots.. is wel duur ja!
     
  10. Blade_3

    Blade_3 Guest

    ja ejj, waar heb jij je kyosho alpha 3 gekocht??



    :schrik: Jah, Bij de Bruna! :schrik:

    :worship: alllaahm aan de bruna ! :worship: weer een nieuwe winkel in nederland :p
     
  11. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Jammer dat de motor waarschijnlijk ook in meerdere delen verkocht gaat worden, want dat is nog wel en idee om goedkoop aan en moter te komen.... :D

    Of dat je bewijs moet hebben van de zoveel vorrige afleveringen, of een andere constructie dat de moter net zo , of erger, duurder maakt dan in de winkel :cry:
     
  12. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    De motor komt gewoon als geheel. Deze 'aflevering'is wat duurder, uit m'n hoofd 19,95 of 29,95. Weet niet hoe ze dat doen met dat iedereen het dan kan kopen. Volgens mij werken dit soort dingen echter zo: De winkel neemt alleen de eerste aflevering in huis, en zo kunnen mensen een abonnement nemen op de serie. De winkel gaat niet al die afleveringen kopen. Iedereen snapt wel dat dit soort dingen niet echt hard lopen :wink:

    Greetzz, Robbert
     
  13. Guest

    Guest Guest

    Die motor kost 19.95 euri's en vanaf deel 5 kan je een abonoment nemen of vanaf deel 6 ik weet niet zeker.
     
  14. pieter007

    pieter007 Guest

    lol zou wel leuk zijn een motor voor 20 euro haha maar in belgie heb ik het blad nog niet gezien als ik het tegenkom en motor erbij zit met alles erop en eraan koom ik er meteen 2
     
  15. Rick St.

    Rick St. Guest

    heey robbert welk deel is die motor dan.. :lol: dan haal ik er 1!! alleen die dan..
    Maar je zit wel met die zender he... voor die auto.. of zit die erbij????



    Rick
     
  16. tim

    tim

    Lid geworden:
    20 jul 2003
    Berichten:
    213
    Locatie:
    breskens
    bij zulke acties kan je het blad een x of 6 in de winkel kopen en dan moet je je eigen er op abboneren en ligt hij dus ook niet meer in de winkel, anders zou iedereen dat blad wel kopen als er een motor bij geleverd werd enz.
     
  17. Rick St.

    Rick St. Guest

    wanner komt ie in de winkel dan?
     
  18. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Is al enkele weken in de winkel:)

    Greetzz, Robbert
     

Deel Deze Pagina