maar waar woonde je nu?
ik heb zelf een rabbit en een hoop gedonder ermee gehad. bleek uitijndelijk aan de PWM chip te liggen.. productie foutje... niet goed gesoldeerd blijkbaar..

maar voordat ik daar achter was... hoop crashes, nieuwe motoren, nieuwe esc's.. probleem bleef.. de rabbit bleek verkeerde pwm signalen uit te sturen..
ik had al een aanbod om ervoor te zorgen dat ik hem terug kon sturen.. maar ik had al niet zo veel vertrouwen meer in de rabbit, en versturen kost ook wel een behoorlijke berg knaken dat ik dacht zelf maar te reflowen van het bord.
eerste serie zorgde al voor het volledig ontbreken van gekraak uit de motoren (verkeerde PWM signalen) en een paar motoren gaven eindelijk goede uitputs.. maar een paar nog niet..
nog eens in de oven.. heter en langer..
slim... mwah..
(pwm chip pootjes voor het bakken: )
na het bakken:
testen komt later weer.. magic smoke uit een motor..(die was al gaar dus was te verwachten

)
(dit soort problemen kunnen bij ieder pcb board voorkomen, in je pc, . tv, je iphone, je FC, etc etc... gewoon pech hebben. zegt verder neits over de rabbit zelf)
de rabbit is verder een betrouwbaar ding die nog steeds in z'n tiener jaren zit.
als je rekening houd met een paar dingen gaat alles altijd goed. de gui is beroert maar er is een zelfgemaakte versie die nu in beta zit en die is super (incl satteliet map voor latere mission planning, MP werkt nog niet duurt wel ff voordat bruikbaar word)
in china is het de nummer 1 FC naast MWII... maar de rabbit is nooit bedoeld om buiten china verkocht of gebruikt te worden.. ondersteuning is hierdoor langzaam..
ik ben sinds gisteren begonnen met MegaPirate/arducopter. (er moet toch iets in de hexa komen te hangen....) ziet er allemaal erg strak uit!
hoe het vliegt.. geen idee.. ben de boel nu aan het installeren enzo..
MutliWII..
je moet wel wat snappen van "programmeren" maar als je het snapt...
dan heb je de grootste community voor FC firmware achter je staan.
de keuze in hardware is ziekelijk gewoon, zooooo veel keuze..
dat maakt het misschien moeilijker om een geschikt bord te vinden..
omdat de community zo groot is gaat het ook heel erg snel met FW updates. soms word je er gek van.. iedere week kan je wel je FW vervangen... als je dat wilt..
bij MWII als je een goed viegende/werkende setup hebt.. gewoon lekker zo houden, anders zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer..
meest ondersteuning en snelle reactie op hulpvragen krijg je bij MWii..
daarna MP
en ergens in de diepte bungelend half uit het zicht kan je de rabbit misschien nog net zien..