Zelfbouw parachute

En onze Harrie heeft ook ongevraagd een duik genomen in een prive zwembad waarna hij alle dienst weigerde.
En Wendy(de pop van mijn vrouw)moest na een verkwikkende sprong in't water met geamputeerde armen toch ook uit de kleren.Dus al met al zal er toch niet zoveel animo om over het water te flairen.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
en als je dan die pop(wendy) uit een grindafgraving hebt mogen halen in je ondergoed.. dan heb je het zoooo koud.. ik weet het zeker!

in dat filmpje van Pieter lopen de stuurlijnen helemaal anders dan bij ons!?

de tweede para pop

Govert heeft zijn eerste sprong nog niet gemaakt of we zijn al bezig met de tweede pop.
André onze oudste zoon wilde er zelf ook één maken dus vanavond een start gemaakt.
Alleen helaas begaf de figuurzaag het vanavond :( dus hier moeten we even een andere oplossing voor vinden

full

Heb gister mijn parashute mogen bewonderen die Dory aan het maken is.

Hij is erg mooi!
Binnenkort ga ik aan de pop beginnen, ik moet toch wat te bouwen hebben met mijn been dan in het gips ;-) aan de extra werken zal dan niet gaan :(

Groeten,
Jeroen

Heb gister mijn parashute mogen bewonderen die Dory aan het maken is.

Hij is erg mooi!
Binnenkort ga ik aan de pop beginnen, ik moet toch wat te bouwen hebben met mijn been dan in het gips ;-) aan de extra werken zal dan niet gaan :(

Groeten,
Jeroen

Ha Jeroen,

Kun je mooi springen als tie klaar is en laat je Wim je pop op halen met de wedstrijden doet ook eens wat.:mrgreen::mrgreen:

Laten we maar rustig aan beginnen en eerst maar eens oefenen op Ede.

Dan kunnen we volgend jaar eens kijken of we een 1e plaats kunnen bereiken :mrgreen:

kijk dat gaat goed. Uit alle hoeken en gaten komen er para's tevoorschijn.

jeroen kan ik je alvast inschrijven als deelnemer of als jury??

kijk dat gaat goed. Uit alle hoeken en gaten komen er para's tevoorschijn.

jeroen kan ik je alvast inschrijven als deelnemer of als jury??

Nou die van in Mei, daar zit ik nog in het gips..... dus zeker geen jury ;-)
Misschien springen.

Bij ons in Someren als "para"piloot dit keer ;-)

Groeten,
Jeroen

Hoi Jeroen
Is het misschien iets om een rolstoel met rupsbanden te regelen voor je dat je dan wat beter mobiel bent.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ja het lijkt er al op maarre hebbe we misschien nie eene tweezitter dan kan ik erlangs komen zitten als mijn schenken toevallig ook stijf zijn .

Mvg

We zijn weer begonnen we hebben weer een figuurzaag op de kop getikt .
Dus André kan weer zagen.

full

Back