Zelfbouw parachute

Hmmm, helaas.... nou eigenlijk heb ik ook nog genoeg te doen zaterdag. A.s. dinsdagavond ben ik in ieder geval van plan om naar de hei te gaan, woensdagavond lukt niet deze week.

Groeten,

Johan

Als het weer mee zit zijn we elke woensdag avond op de hei ( 8 september niet:() dus kom maar gauw een keer woensdag avond gezellig lekker springen

Berto waarneer gaat er een nieuw draaidje open over jouw para pop

Nu ook parastof bij HK, misschien wat voor jullie?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Paraglider Parafoil 2.15m

Parashoot.jpg

Geinig maar waarschijnlijk moeilijk om te tomen om als para gebruikt te worden.

Zow, dat was vanvond een lekker avondje.

En we hebben veel gesprongen :D

Gijs heb ik eerst omhoog gegbracht met z`n eigen chute en dat ging prima.
Leon had ook een chute bij zich (allen de chute) welke gemaakt is van vlieger spinnakkerdoek en daar hebben we toen de pop onder gehangen.

Zo, dat ging nog veel en veel beter :yes:
Die chute stuurt tenminste veel directer, kan aan de toming liggen maar toch.

Dus de rest van de avond is er met die chute gesprongen, denk dat er in totaal meer dan 10 drops zijn geweest.

Vrees dat de oma (de maakster van de chute) van Leon het druk gaat krijgen :cool:

Ik zit hier bij de Oma (de maakster van de chute's) en als het een beetje mee zit gaan we er een aantal maken. Ze moet nog even kijken hoeveel zin ze heeft om ze te maken:p, maar dat gaat wel goed komen:D!
Ook wil ik gelijk een groter exemplaar maken is kijken hoe dat gaat uit pakken.

Mhhh, misschien had je er eerst wat meer jonge jenever in moeten gieten Leon ;-)

Wij wachten rustig af, ik heb niet zo`n haast, seizoen 2011 is vroeg genoeg :yes:

Hoeft ook geen massaproductie te wordne he???

Ze het er zin an!
Ik ga volgende week eerst een ruime week zelf deltavliegen in frankerijk en na die week gaat de productie lijn vanstart!
Morgen maar weer een paar sprongen weg zetten met de parapop van Gijs.

Groeten

Het was vanmiddag weer gezellig <V:p</V:p<O:p</O:p
Leon heeft ons vanmiddag 5 keer gedropt 1 keer ging het mis maar de anderen 4 sprongen ging perfect.<O:p</O:p
Hier nog wat foto,s<O:p</O:p
<O:p</O:p
full

full

full

<V:p</V:p<O:p</O:p
<O:p</O:p<O:p</O:p<O:p</O:p<O:p</O:p

Laatst bewerkt door een moderator:
3 "persoons" tandemsprong

bij 2:45 komt ie los met een korte vrije val:

<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YScXr41EXMg?fs=1&amp;hl=nl_NL&amp;hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YScXr41EXMg?fs=1&amp;hl=nl_NL&amp;hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>

Groeten,
Jeroen

Kijk eens aan Floortjes, jullie komen zelfs in de buurt van de stip.

Dat gaat helemaal goed komen :yes:

En Leon helemaal top :thumbsup:

Back