Zelfbouw parachute

Heee Klaas,

heb je dat wel eens eerder gedaan?
Valt namenlijk vies tegen kan ik je vertellen uit ervaring.

Maar heb zelf ook 2x een FCO2 bij me dus we gaan vanmiddag wel een poging wagen.
Heb zelfs een FCO3 thuis maar da`s nog niks maar moet daar wel weer eens mee aan de gang.

Zie je vanmiddag/vanavond.

he mooi filmpje pieter
ene klaas wees maar niet bang hoor heb dit siezoen pas 2 oude vrouwtjes en 6 omstanders geraakt met het landen/opstijgen

o en was iemand aan het klagen over de wind nooit op rozenburg gevlogen zeker :p

tot vanavond

gr.john

Ik hoop over 2 uur al John ;-)

Jij kent Klaas nog niet, die is net vorige week solo met z`n Easystar :yes:

Maar eh, die oude vrouwtjes en omstanders baren me nu wel zorgen, ben tneslotte wel verantwoordelijk voor je.
Mhhh, misschien eerst maar even aan de kabel ;-)

O ja, dit is een para draadje :ooops:

Hoe is het met je parapop John?
Heb je z`n arm nog recht kunnen zetten voor vandaag??

praat me niet over die pop ben er tot vanacht 3 uur mee bezig geweest
armpje gemaakt afgesteld bleken de servo's niet meer goed te zijn dus alles weer uitgebouwd en nieuwe servos er in enz enz enz
maar alles ready to go

tot straks
john

ps.zal voor de goede orde netjes mijn knvvl pas +brevet meenemen

tsss, daar kan zelf een 3mtr Hercules in, zit daar maar niet over in.
En anders, hebben we altijd de kar nog ;-)

full

Hier onze 3 zoons die elkaar helpen.
full

full

Het was gewoon weer een gezellige avond, wel een beetje veel wind, dus moeten we soms ook een stukje lopen om de pop te halen.
Ook heeft karin vanavond gesprongen, maar dit verslag laat ik aan Johan over.

Laatst bewerkt door een moderator:
nou karin heeft gesprongen
eerste sprong ging niet helemaal goed en werkte de beveiliging niet dit betekent de pin ging er wel uit maar er kwam geen stroom op de ontvanger dus was iedereen tervegeefs aan het wachten dat de chute open ging.
na wat elastieken en plak werk 2e sprong hierbij ging de chute wel open maar waren de lijnen getwist
na het ophalen bleek dat de aanstuuring naar 1 van de armen zodanig los zat dat karin toch per trauma heli naar de bouwtafel gebracht moest worden waar ze binnen enkele dagen weer hersteld zal worden en na een kort ziekbed het luchtruim weer zal ingaan

ach eigenlijk is het allemaal mijn eigen schuld want wie noemt zijn springpop dan ook naar zijn vrouw

morgen nog een filmpje :mrgreen:

gr.john

ps. iedereen van de vliegvereniging in ede nog bedankt voor de gezeligheid :p

Misschien leuk om de KeyCamSwitch te monteren?

full

full

Of wellicht het Lost Model Alarm als hij of natuurlijk zij :p een beetje afdrijft?

full

Prachtige plaatjes trouwens!
Ik zou er best ook een willen maken.... dit is nou echt een "puppet on a string"!

Danny

toch nog maar even doorgegaan om mijn filmpje online te zetten
nou daar is die dan :mrgreen:

groet john

Was gister een heerlijk daggie en ook gezellig met John erbij :D

Heb 8x een pop omhoog gebracht, echter naar beneden was meetsal wat lastiger voor de jumpers.
1x eentje die viel als een baksteen, 1x lijnen getwist, 1x pop op z`n kop oid :roll:

Naja, dat vouwen is niet mijn verantwoording ik drop ze alleen maar ;-)

Verder een heerlijke avond gehad :yes:

Back