Zelfbouw parachute

Dat weet ik niet de tijd zal het leren. Ik zal ze nauwlettend in de gaten houden en ze niet op dezelfde plank laten slapen.
Mvg

hee jongens kwam dit net tegen voor de liefhebber!!!!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Jan
Ja met die armen opzich is niks mee aan de hand volgens mij kun je daar met een tank overheen maar met de rest is het wat minder gesteld.
Mvg

nieuw freessetje bestellen dus.. of zelf zagen en vijlen..pff. als je haast hebt, ik heb nog een freessetje liggen.

@pieter,
spullen al opgehaald bij dpns.nl?

nee vanmiddag ga ik ze halen. heb al contact gehad.

freeskitje van de romp had ik ook nog maar erick zaagt liever..... :-)
kan toch niet springen nu dus heeft genoeg vrije tijd...... hahaha
geeft ons weer kans om te trainen.

Leuk om hier nog steeds jullie vorderingen te zien!

Mijn chute ligt nog steeds werkloos op de plank bij gebrek aan een 'omhoogbrenger'.

freeskitje van de romp had ik ook nog maar erick zaagt liever..... :-)
kan toch niet springen nu dus heeft genoeg vrije tijd...... hahaha
geeft ons weer kans om te trainen.

I'll be back for the next GAME!!! reken maar van yes.:yes::yes:

Mvg

Leuk om hier nog steeds jullie vorderingen te zien!

Mijn chute ligt nog steeds werkloos op de plank bij gebrek aan een 'omhoogbrenger'.

Hoi Jitze

Stuur maar eens een bericht om af te spreken zodat we je eens een middag omhoog kunnen brengen en te laten springen.

ja, wellicht kunnen we ook iets regelen met John (heligek), die vliegt ook af en toe bij onze club.
Eerst wat andere projecten afmaken, zit nu mudvol met verplichtingen en projecten.

Wacht maar het lachen zal je wel vergaan denk ik.
Want wie het laatst lacht lacht het HARDST. HA HA HA HA HA HA

Laatst bewerkt:
Dan doe ik de sleeps wel, kunnen ze er ook niet onderuit vallen :mrgreen::mrgreen: en hoeven we geen overlijdens advertentie te lezen van een para springer :rolling::rolling:

hallo
ik heb dit en andere draadjes eens aan het door lezen geweest.
en ik heb ergens gelezen dat er een aantal plans zijn. maar ik kan deze niet vinden
waar kan ik deze vinden? heb al overal gezocht

Back