Zelfbouw parachute

niemand??
liefst gratis plans voor een springer van +/- 1.5kg

Laatst bewerkt door een moderator:
de meeste zijn verdwenen of zitten nu achter een inlog.
waarom, ik heb geen idee.
ik heb ze helaas niet op mijn pc staan anders had je ze wel kunnen krijgen.

Hier nog een Filmpje van Gerard, Dory en Erick in actie afgelopen weekend.

Let vooral op de "knal" van de pop van Erick en Dory :rolling:

<object width="853" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3FX4ECT94IA&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1?hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3FX4ECT94IA&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1?hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>

Groeten,
Jeroen

Laatst bewerkt:
Ik heb via via ook een para op de kop kunnen tikken nu ben ik nog op zoek om een goed drop systeem te maken. Kunnen jullie mij eventueel in de goede richting wijzen.

Leuk filmpje ze weten duidelijk waar ze mee bezig zijn. Blij dat ik er niet echt onder moet hangen.

Dit is het systeem dat wij gebruiken en dat werkt echt goed.
full
full
full

Mooi filmke Jeroen
Alleen met die landing was de aansturing van de onderarm kapot gegaan.Maar deze is alweer gerepareerd omdat we op de terugreis van de vacantie in duitsland de deutsche meisterschaft nog meedoen.(zijn misschien de eerste punten die meetellen voor het volgend springseizoen.)

Vandaag hebben we Gijs en z`n zonen ook weer een paar keer naar boven gebracht.

1ste sprong was goed maar zelfs met amper wind komt ie er niet tegen in.

Dus maar de remtouwen maar wat verlengt en kijk eens aan da`s al beter, toen nog een stukje maar dat was teveel, dus weer wat vermindert en nu kan ook de pop van de Floortjes iets tegen de wind in komen en goed bestuurbaar blijven.

Was wel weer leuk ze even omhoog brengen.

Gisteravond een aanvraag in gediend bij het bestuur of het mogelijk is om een keer een para meeting bij onze club te organiseren :):)

Het was gisteren weer gezellig op de hei, alleen ik weet niet wat er met de drop piloot aan de hand was :rolling:

full

full

Was zeker weer gezellie op de hei, de para is menig maal naar boven gebracht en heeft geen 1x dienst geweigerd.
Alleen die stip raken is lastig, volgens mij verlegden ze hem steeds stiekum.

En ja wat die malloot daar op de grond doet?!?!?!?!
MIstte alleen m`n kussen nog ;-)

ja die stip heeft altijd pootjes...... :-)
voor de wedstrijden moet je echt bijna constant binnen de meter liggen anders heb je geen kans tegen die duitsers......

is toch moeilijker als je denkt, maar wel veel lol.

is toch moeilijker als je denkt, maar wel veel lol.
Echt wel, en bijna iedereen staat mee te kijken en heeft commentaar maar in de buurt van de stip komen ho maar.

Heb van Gijs de pop gekregen en 1 als voorbeeld, nu eens even tijd vinden :roll:

Leuk zeg. Ik ben benieuwd of die parameeting er komt. Zijn jullie er zaterdag? Misschien kom ik dan wel even met de IHL para langs op de hei.

Back