Zelfbouw parachute

[QUOTE=Guus ik heb er wel 2,4 in zitten
Maar als ik alleen die haak in de rugzak heb moet het toch genoeg zijn
Want als je de 2,4 op hoogte onder spanning zet duurt het wel een tijdje voordat hij reageert

Dat bedoelde ik nu met de chute beveiliging, anders mag je niet onder elke kist mee omhoog.

mvg

Hoi Guus
Wij trainen op de velden van mvc de valken in Someren of bij mvc Bergeyk. Als we al niet ergens anders bij een fly inn of wedstrijd zijn.

mvg

Nu als we de schut op deze manier moeten vouwen dan kunnen we nog maar 2 sprongen maken op een middag dit is wel zeer tijdrovend.

pfff wat een omslachtige manier van vouwen.
iedereen heeft zijn eigen manier van vouwen en deze manier heb ik nog niet gezien. zal ook niet zo snel gebeuren denk ik omdat je te veel hulpmiddelen nodig hebt en alle handen en voeten. is toch lastig als je op een tafel aan het vouwen bent.

Dat is een film die gemaakt is van de coolboy chute. Maar deze is in mijn ogen vlug klaar want er is nog niet 1 kant omgezoomd en ook nog geeneens dubbel gestikt.En zo heb ik nog wel meer dingen gezien die ik zo niet namaak. Als ik ze zo zou maken dan denk ik dat ik meer tijd kwijt ben aan reparaties van die chutes dan dat ik er plezier aan zou beleven.

mvg

Ik heb een mailtje van Theo gehad dat de chute kiaar is
Dus hij zal vandaag of morgen wel in de bus vallen

20synmb.jpg

24fwmjo.jpg

Hoi Guus,
Dat is een mooie chute die zul je wel goed zien in de lucht,is dat de parafoil 2 dus 154cm breed of is hij smaller 126cm?
En nu maar wachten op beter weer om te gaan springen, ik wens je veel plezier met je nieuwe chute en succes met de maiden.

mvg

hoi
Het is de parafoil 2 idd

Ik zal een kijken wat we doen
of we eerst eens ergens kijken gaan of dat we zelf gelijk gaan springen
Ik weet niet waneer berto en gijs gaan springen dat is wat dichter bij mij.

Ik weet niet waneer berto en gijs gaan springen dat is wat dichter bij mij.
Eh, dat moeten we dan gewoon eens een keer afspreken.

Over 2 weken gaan we elke woensdag weer van start vanaf 16:00 :banana:

Back