Zelfbouw trigger?

Hallo,

Ik ben vanplan om zelf een bootje te bouwen. Nu vind ik een trigger er wel mooi uit zien en volgens mij is dat ook het makkelijkst om zelf te maken? Ik heb van mijn 1:18 auto een hype hype 5786L BL motor en Genius 30R BL regelaar liggen, hoelang moet de boot daarvoor zijn? En wat voor matriaal zou ik kunnen gebruiken?

Gr. roman

heej,

een rigger is inderdaad een heel mooi bootje maar het
is zeker niet voor beginers !!
ze zij heel moeilijk te bouwen en afstelen. als er bijv. een drijver
scheef zit dan kan het je heel tege vallen in de snelheid.
maar als je als nog besluit om er een te bouwen zou ik een
tekening downloaden van het internet af hale Index of /boottekeningen hir staan wel een
paar leuken tussen;)
ik raad het je trouwens niet af om er een zelf te bouwen maar neem
wel de tijd er voor ;)!

nick,

Ik denk dat ik toch maar voor een crackerbox ga. Een rigger ziet er idd moeilijk uit. Wat mag de lengte van mijn boot zijn voor die brushless motor? Volgens mij word het een mini crackerbox.

ik denk dat je moet denken aan een cm of 50;)
maak er anders ook een verslag bij ook altijd leuk
om te zien op het forum ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb de bouwtekeningen van de cracker box van Power_Pete. Hoe ik hem nu heb word hij ongeveer 36CM lang, zonder roer. Weet je misschien of ik bij 2B gewoon een roertje kan halen? Op te tekening komt de as onderuit de boot. Bij een bouw verslag hier zag ik dat hij de as er aan de achterkant had uit laten lopen. Wat heeft de beste vaar eigenschappen?

heej als je je boot heb gemaakt dan kan je het beste gewoon bij 2B langs gaan met alles die weten er nog meer van dan dan dat ik dat weet. ;)
ik zou een gewoon setje kopen met een flexas en een roer al vast er aan staat die 9/10 keer goed dacht dat als hij recht acht de boot zit dat die dan het beste zit maar weet niet precies hoe het zit bij een cracker box ;) zij wel leuke booten en kunnen ook nog een loei hard gaan!!

nick,

Back