Zelfbouw Turbine Fiets

Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, maar dit wil ik jullie niet onthouden :-)

Jet Bike

jetbike1.jpg

jetbike2.jpg

jetbike3.jpg

jetbike4.jpg

jetbike5.jpg

haha...ze verzinnen ook vanallus :D

Ik zou alleen niet met me gezicht boven een 5 liter jerrycan brandstof willen zitten met het risico dat je op je muil gaat en die 5 liter over je heen krijgt...met een turbine op je reet :wink:

Remco

:twisted:
en kijk eens goed......... het hele systeem zit op de remmen gemonteerd??????
misschien kan ie wel zo hard fietsen dat ie de turbine gebruikt om zijn remmen te bedienen.. :twisted:

Op de remmen gemonteerd? :? Probeer mij eens uit te leggen waar dan. Zie alleen een remkabel naar de remmen gaan hoor. Die turbine drijft de remmen niet aan :?

Greetzz, Robbert

Ja, daar zit'ie ergens vastgemaakt, maar wat heeft dat met de werking van het systeem te maken? :s

Greetzz, Robbert

Turbune als remsysteem?!?
Met die dunne (nylon!) fietskleding..

Dan heb je het niet koud tijdens deze witte winterdagen :)

www.amtjets.com onder gallery veel meer projecten met dergelijke motoren, naast mooie vliegtuigen ook fiesten, auto's, lighweight 1:1 vliegtuig, bootjes ook een jetpack.

de turbine motor moet zorgen voor de aandrijvind van de " jet bike"

je kan een aandrijf syteem op je remmen monteren.

Want de remmen moet ervoor zorgen dat de fiets tot stilstand komt. met een noodstop is het natuurlijk geen eenparige vertraging/ vertraagde beweging.

En een motor, in dit geval een turbine motor, moet zorgen voor een versnellende beweging.

misschien ligt het hier aan mij, maar een versnelling is is anders dan een vertraging want jullie beweren nu dat een versnelling het zelfde is als een vertraging.

De motor heeft alleen een bevestigings punt zitten bvoven op de rem. maar de motor kan dus nooit voor een vertraging zorgen.

Maar alleen voor een voorstuwing van de fiets met de bestuurder erop.

MVG

Vincent

je kan een aandrijfsysteem op je remsysteem monteren.

Het moet zo zijn:

Je kan nooit een aandrijfsysteem op je rem systeem monteren

Zie de datum van de laatste post waardoor het geen nut heeft om te reageren en zie de edit button bij je posts om aanpassingen te maken aan je tiepwerk....

Amai das wel leuk als je zoals ik je muntstukken los in je broekzak laat zitten. Dan kom je tot het besluit, na een ritje met je fiets, dat je al dat geld ergens op de straat hebt achtergelaten :?

Nu, met dit systeem volledig verleden tijd :wink:

Stevo

Back