zelfbouw

• Topicstarter Topicstarter smoot6
  • Startdatum Startdatum
S

smoot6

Guest
Ben op zoek naar een tekening van een auto-truck-trein om zelf te maken.
wie kan mij daar aan helpen.Moet wel een van hout zijn

Sterker nog: de eerste auto's waren (grotendeel) van hout gemaakt en het ziet er naar uit dat hout een comeback aan het maken is: The world's first wooden supercar is faster than a Porsche or a Lamborghini

The world's first wooden supercar has been unveiled - and it's faster than a Porsche or a Lamborghini.
The 'Splinter' car can turn out a whopping 700bhp from its twin supercharged, 4.6litre V8 engine - almost 300bhp more than a Porsche 911.
And with a top speed of a staggering 240mph, it will leave the Porsche or even the brand new Lamborghini Revanton trailing in its wake.

woodencar1SOLENT_468x340.jpg

Laatst bewerkt:
Smoot6 kan beter zijn vraag hier stellen: Tekeningen - Modelbouwforum.nl

Wat betreft de jeugd vind ik ook dat ze wat voorzichtiger mogen reageren als ze geen verstand van zaken hebben, deze gasten zitten dan meestal wel verkeerd advies te geven.....

Topic even opgeruimd. Graag alleen constructief reageren. En reageert iemand zo niet dan is het driehoekje voldoende om daar tegen op te treden.

Zelf dus ook niet reageren!! Zo voorkomen we vervuiling.

Martin

Ik weet niet wat er hier gebeurd is tijdens mijn korte afwezigheid, dus ik kan even niet volgen. Ik neem aan dat er hier een hevige discussie (wat een verrassing) is ontstaan.
Ik begrijp heel goed dat de mods het hier al heel druk hebben met het zuiver houden van alle topics, maar in dit geval mocht Mickietjuh (wiens posts nu allemaal verwijderd zijn) best eens aan zijn verstand gebracht worden dat hij niet zomaar moet reageren zonder verstand van zaken te hebben. Het feit dat ik hier reageerde had enkel de bedoeling Micky hierop attent te maken alsook zijn "nonsens" recht te zetten. (Als dit topic later met de zoekfunctie wordt opgezocht, is het wel zo handig dat de informatie die hierin staat ook wel daadwerkelijk CORRECT is.)

Dus, Burp; ik hoop dat je, buiten mij (hetgeen ik niet helemaal terecht vond, maar soit), ook nog bepaalde andere forumleden erop hebt geattendeerd dat ze best eerst even nadenken alvorens te reageren in een bepaald topic...

Back